Gewoon goed duwen, middenschip is al eerder naar beneden gekomen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:16 schreef Chadi het volgende:
Ik heb niks gehoord....Wat moet een terrorist nou in Utrecht??? de dom opblazen?
Pff. Ga vanavond gewoon de stad in hoor. Boeiend.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:27 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zou vanavond naar Utrecht gaan, maar dat doe ik nu maar niet![]()
Serieus er op in gaan ook nogquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Pff. Ga vanavond gewoon de stad in hoor. Boeiend.
quote:
UTRECHT - In de Utrechtse binnenstad heeft zich vrijdagochtend rond half 6 een explosie voorgedaan. Dat gebeurde in de Kerkstraat; een zijstraat van de Nachtegaalstraat. De ruiten van verschillende huizen in de directe omgeving gingen aan diggelen door de enorme klap.
Volgens de politie zijn er geen gewonden gevallen. De politie dacht in eerste instantie aan een spijkerbom, maar heeft de explosie in onderzoek. Het kan nog weken duren voordat resultaten van het politie-onderzoek bekend worden.
Wiet halen bij Andersom natuurlijjk, dat je dat nog moet vragen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:16 schreef Chadi het volgende:
Ik heb niks gehoord....Wat moet een terrorist nou in Utrecht??? de dom opblazen?
Je geeft ze teveel krediet.quote:
moeten we zoooo lang wachten voor we weten of we ons eigen 8/18 hebben .. kan dat niet wat sneller ?quote:Het kan nog weken duren voordat resultaten van het politie-onderzoek bekend worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |