ik zou eerder HC opblazen, vooral omdat het zo lelijk is.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:16 schreef Chadi het volgende:
Ik heb niks gehoord....Wat moet een terrorist nou in Utrecht??? de dom opblazen?
quote:Ik heb niks gehoord.... Wat moet een terrorist nou in Utrecht??? de dom opblazen?
quote:Dat zou Dom zijn...
Ach gut nog niet helemaal wakker, idiootquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ha ha ha..was ook een woordgrapje idioot![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou eerder HC opblazen, vooral omdat het zo lelijk is.
Rightquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef Ringo het volgende:
Het zou inderdaad om een (mislukte) terroristische aanslag gaan, onduidelijk nog van welke groepering. Politie is in verhoogde staat van paraatheid gebracht, er zou risico zijn op een nieuwe aanslag.
Meer info volgt.
En waar haal je dit vandaan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef Ringo het volgende:
Het zou inderdaad om een (mislukte) terroristische aanslag gaan, onduidelijk nog van welke groepering. Politie is in verhoogde staat van paraatheid gebracht, er zou risico zijn op een nieuwe aanslag.
Meer info volgt.
uit z'n duim waarschijnlijkquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef Ringo het volgende:
Meer info volgt.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:31 schreef Ringo het volgende:
Meer info volgt.
Of tegen iemand die wat tegen huizen heeft....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:52 schreef Mangoworks2002 het volgende:
zitten overigens voornamelijk huizen, dus dan zou het om een afrekening moeten gaan...
Of een Fok!-relquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:17 schreef AlwaysConnected het volgende:
komt er ook hier een complot theorie van ?
of een film
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |