Maar goed, ik kan op internet veel schrijven erover, ik zal daar moeten doorbreken door die plank voor de kop.
Hoewel ik wel hoop dat de juiste instellingen hier eens meelezen en lering trekken van iemand die ervaring heeft ermee.
Ik schrijf het dus ook op met de hoop dat de juiste instelling meeleest. Ik maak graag zaken openbaar dus. Ook mijn ervaringen met de psychiatrie en de ellende in het begin. De grote ellende van de medicatie en hoe ik onder grote druk verplicht werd tot inname van zooi.
Heb dat al eerder geschreven, maar het komt nog steeds niet in het nieuws
![]()
Niets komt in het nieuws van de psychiatrie. Daarom gaan ze altijd door op hun oude manier. Omdat ze nooit commentaar krijgen en nooit direct worden aangesproken.
Niet dat ik in het nieuws wil komen, ik wil dat er eens goed gekeken wordt naar die zaak. Zonder mijn naam te vermelden uiteraard.
Ik wil dat er eindelijk eens op de juiste manier gehandeld gaat worden ook.
En dan hoop ik eens dat ze mij vrijwillig de mogelijkheid geven te kappen met die rotzooi. Dat ik niet moet jagen om te komen tot een helder bewustzijn. Dat ze mij eens de optie geven tot homeopathisch. Vanaf het begin hebben ze me die zooi in de keel gepropt als het ware.
Ze hebben me nooit een alternatieve keuze gegeven.
En dan is dit niet om te huilen
![]()
Het zijn feiten.
[ Bericht 26% gewijzigd door Sight_key op 19-08-2006 12:43:10 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.