quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:21 schreef Sight_key het volgende:
Will Smith - Men in Black
![]()
Ben nu met de muziek aan het meegaan hier, met het hoofd en lichaam en de benen. Zo internetten is beter![]()
Hele dag muziek luisteren vandaag
Straks Prince opzetten en daarna verder.
Hit-explosion zoeken via winamp
Even limewire aanslingeren
Wel even de lamellen dicht doen, anders staat straks het witte busje voor de deur met de mannen in het witte pakWitte pakken voor de deur
Ik voel me opperbest vandaag hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:55 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen Metro
Ik voel me vandaag dus nietgaperig
Goed dat je je opperbest voeltquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik voel me opperbest vandaag hooralleen een beetje laat geworden gisteravond weer
Maarja leven kan soms mooi zijn he.
Gooi een hoop mooie auto's , een stelletje gezellige idioten en wat mooie vrouwen bij elkaar en je hebt best een leuke avond![]()
Net even koffie op, nu aan het geroosterde brood en denk dat ik zo nog een kopje koffie zet![]()
Oi, succes met bloedprikken en je hart film. Hoop dat alles okee isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:00 schreef Sight_key het volgende:
Maandag moet ik bloed-prikken en hart-film laten maken
Totaal geen zin in, maar goed, het zal wel moeten
Nu Natasha Beddingfield, ook talentZij gaat met Prince samen een album opnemen. Ook echt betere artiest is ze
Even naar buiten
Ik begin weer op hete kolen te zitten
Dan wil ik weer 10101010 richtingen op gaan. Dan kan ik mezelf niet stil houdenHet begint dan dat de benen alle richtingen willen opgaan. Wie weet beter de koffie wegzetten weer en overgaan op rustgevende thee.
Thank youquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Oi, succes met bloedprikken en je hart film. Hoop dat alles okee is![]()
Maar stappen begint meestal pas na 0.00 uur. Als je voor die tijd ergens komt, zit je er als enige.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:27 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Goed dat je je opperbest voelt
Laat worden is niet ergIk wil dat ook nog gaan doen weer. Gewoon tot 11:00 stappen. Niet tot 0600 maar tot 11:00 doorgaan. Beach party's en nog meer. Feestuh
Party around the world![]()
Ik zet zometeen ff thee en daarna weer koffie, vanavond een paar amstel en zo gaat het door.
Nu feest achter de pc, en straks in het echt
Inderdaad begint het pas om 0:00. Vandaar gaat het ook zo lang door. Ik heb dat ook vaak meegemaakt dat naar huis lopen terwijl de vogels fluiten en mensen naar het werk gaan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar stappen begint meestal pas na 0.00 uur. Als je voor die tijd ergens komt, zit je er als enige.
Maar ik doe dat tegenwoordig ook nooit meer. vroegah...... heb zo vak de vogeltjes horen fluiten bij het thuiskomen. de postbodes al op hun ronde zien gaan. Terwijl de mascara zo ongeveer onder aan mijn kin zat![]()
Vanwege de medicatiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:33 schreef nokwanda het volgende:
Maar Sight Key..... hartfilmpje en zo.... heb je dan een geschiedenis met hartproblemen of zo? Of is het gewoon een algehele check-up?
okay.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:34 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Vanwege de medicatie
Ieder jaar 1 hartfilm en 2 keer per jaar de lever en de depakine spiegel.
Gewoon ter zekerheid, vind ik best goed dat ze dat doen.
Hart-film was vorige keer goed, en lever-waardes zijn nooit slecht geweest.
Weet ik meteen dat ik gewoon een biertje kan drinken![]()
Ik zal het nog aankaarten dat ik zonder wil ooit. Ik zal een balletje opgooien en kijken hoe ze reageren en ook thuis zal ik dat moeten opgooien dat balletje. Ze denken dat ik niet zonder kan en ze denken te mogen beslissen voor mij daar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 12:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
okay.
Dat van depakine en lever wist ik wel ja. Mijn pa gebruikt al jaren depakine. Ook een beetje uitkijken met de suiker en depakine.
En er zal ook andere medicatie zijn waarvoor je hart in degaten gehouden moet worden.
Ik hoop echt dat je ooit van die zooi allemaal af kunt. De mogelijke bijwerkingen op lange termijn zijn echt niet fijn. (en die op korte termijn ook niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |