abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40962512
Goede morgen Metro

Ik voel me vandaag dus niet gaperig

Ik voel me stukken beter dan gisteren dus Geen moeheid, lekker helder en fris. Ook lekker licht. Zonder wiet maar wel met de juiste instelling nu.

Zonder te zeggen dat wiet een foute instelling is. Soms kan wiet deuren openen dus. Deuren die anders gesloten blijven. Was ook bij mij het geval.

Koffie weer hier Straks thee maar eerst koffie.

Joss Stone net weer geluisterd. Snakes & Ladders. Lekkere beat en stevige stem heeft ze De juiste muziek om te luisteren.

Volgens mij weet ik waarom ik gisteren zo moe was, ik ging 's morgens meteen vol aan de bak. Ik moet 's morgens eerst tijd nemen om bij te komen van het slapen. En sowieso alles rustig aan doen. Ik ga soms te snel en dan put ik mezelf uit. En dat mag niet

Nog een keer snakes & ladders nu

Vandaag ga ik niet jagen, maar alles rustig doen. Muziekje luisteren en sigaret roken en koffie en thee, beetje online slow-chatten hier en andere topics zoeken.

Alles relaxed

Alles relaxed

Alles relaxed
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40962589
Maandag moet ik bloed-prikken en hart-film laten maken

Totaal geen zin in, maar goed, het zal wel moeten

Nu Natasha Beddingfield, ook talent Zij gaat met Prince samen een album opnemen. Ook echt betere artiest is ze

Even naar buiten

Ik begin weer op hete kolen te zitten

Dan wil ik weer 10101010 richtingen op gaan. Dan kan ik mezelf niet stil houden Het begint dan dat de benen alle richtingen willen opgaan. Wie weet beter de koffie wegzetten weer en overgaan op rustgevende thee.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40962913
Even gedanst net

Doet goed als de benen willen bewegen Het beste medicijn tegen bewegings-drang is dansen Dan dans ik in de keuken terwijl ik koffie in doe schenken en door het huis als ik me beweeg door het huis. Dansen inplaats van lopen

Nu muziek

Will Smith - Getting jiggy wit' it.

Ik heb zin om te dansen, ga ik nog actief doen ook

24 uur dansen in iedere discotheek Boven op het dak en in de tuin. Overal
pi_40962981
Will Smith - Men in Black

Ben nu met de muziek aan het meegaan hier, met het hoofd en lichaam en de benen. Zo internetten is beter

Hele dag muziek luisteren vandaag

Straks Prince opzetten en daarna verder.

Hit-explosion zoeken via winamp

Even limewire aanslingeren

Wel even de lamellen dicht doen, anders staat straks het witte busje voor de deur met de mannen in het witte pak Witte pakken voor de deur

Nu even..

Will Smith - Just cruisin'

Lekker nummer om met een cabriolet te luisteren

Nu even net doen alsof ik in een cabrio zit, dan lanceer ik een cabrio op deze stoel. Net doen alsof ik in een auto zit te cruisen
pi_40963047
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:21 schreef Sight_key het volgende:
Will Smith - Men in Black

Ben nu met de muziek aan het meegaan hier, met het hoofd en lichaam en de benen. Zo internetten is beter

Hele dag muziek luisteren vandaag

Straks Prince opzetten en daarna verder.

Hit-explosion zoeken via winamp

Even limewire aanslingeren

Wel even de lamellen dicht doen, anders staat straks het witte busje voor de deur met de mannen in het witte pak Witte pakken voor de deur
Jaaaaa... tis dat je het erbij zegt.... dat busje... ik stelde me al helemaal voor hoe dat eruit moet zien achter de computer
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:25:38 #106
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40963078
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:55 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen Metro

Ik voel me vandaag dus niet gaperig
Ik voel me opperbest vandaag hoor alleen een beetje laat geworden gisteravond weer Maarja leven kan soms mooi zijn he.
Gooi een hoop mooie auto's , een stelletje gezellige idioten en wat mooie vrouwen bij elkaar en je hebt best een leuke avond

Net even koffie op, nu aan het geroosterde brood en denk dat ik zo nog een kopje koffie zet
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40963113
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:25 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik voel me opperbest vandaag hoor alleen een beetje laat geworden gisteravond weer Maarja leven kan soms mooi zijn he.
Gooi een hoop mooie auto's , een stelletje gezellige idioten en wat mooie vrouwen bij elkaar en je hebt best een leuke avond

Net even koffie op, nu aan het geroosterde brood en denk dat ik zo nog een kopje koffie zet
Goed dat je je opperbest voelt

Laat worden is niet erg Ik wil dat ook nog gaan doen weer. Gewoon tot 11:00 stappen. Niet tot 0600 maar tot 11:00 doorgaan. Beach party's en nog meer. Feestuh

Party around the world

Ik zet zometeen ff thee en daarna weer koffie, vanavond een paar amstel en zo gaat het door.

Nu feest achter de pc, en straks in het echt
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:28:19 #108
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40963131
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:00 schreef Sight_key het volgende:
Maandag moet ik bloed-prikken en hart-film laten maken

Totaal geen zin in, maar goed, het zal wel moeten

Nu Natasha Beddingfield, ook talent Zij gaat met Prince samen een album opnemen. Ook echt betere artiest is ze

Even naar buiten

Ik begin weer op hete kolen te zitten

Dan wil ik weer 10101010 richtingen op gaan. Dan kan ik mezelf niet stil houden Het begint dan dat de benen alle richtingen willen opgaan. Wie weet beter de koffie wegzetten weer en overgaan op rustgevende thee.
Oi, succes met bloedprikken en je hart film. Hoop dat alles okee is
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40963137
Alexia - Uh La la la

Goede herinneringen aan dit nummer. Vakantie in Rimini was dat. Ook echt goed om daar op vakantie te gaan. Ik ga daar ooit nog eens terug, en dan in een Hotel inplaats van camping
pi_40963155
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Oi, succes met bloedprikken en je hart film. Hoop dat alles okee is
Thank you

Zal vast en zeker goed zijn met het hart, ik heb nooit last van het hart. En de lever-waardes zijn ook altijd in orde dus dat is wel goed straks.

Bloed prikken zelf doet ook geen pijn, alleen de tijd die het kost. Het wachten ook.

De tijd die het kost dus, de rest is niet erg. Altijd dat wachten en wachten.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 11:29:31 #111
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40963158
Heb : Fat larry's band - act like you know opstaan wat een heeeeerlijk jaren 70 disco nummer is dat heerlijk om mee wakker te worden
pi_40963196
Let's pump this party up up up

Armand van Helden - The funk phenomena

It's party time

P A R T WHY!!!!

Because we gotta!!!!

pi_40963213
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:27 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Goed dat je je opperbest voelt

Laat worden is niet erg Ik wil dat ook nog gaan doen weer. Gewoon tot 11:00 stappen. Niet tot 0600 maar tot 11:00 doorgaan. Beach party's en nog meer. Feestuh

Party around the world

Ik zet zometeen ff thee en daarna weer koffie, vanavond een paar amstel en zo gaat het door.

Nu feest achter de pc, en straks in het echt
Maar stappen begint meestal pas na 0.00 uur. Als je voor die tijd ergens komt, zit je er als enige.

Maar ik doe dat tegenwoordig ook nooit meer. vroegah...... heb zo vak de vogeltjes horen fluiten bij het thuiskomen. de postbodes al op hun ronde zien gaan. Terwijl de mascara zo ongeveer onder aan mijn kin zat
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40963238
Maar Sight Key..... hartfilmpje en zo.... heb je dan een geschiedenis met hartproblemen of zo? Of is het gewoon een algehele check-up?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40963250
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar stappen begint meestal pas na 0.00 uur. Als je voor die tijd ergens komt, zit je er als enige.

Maar ik doe dat tegenwoordig ook nooit meer. vroegah...... heb zo vak de vogeltjes horen fluiten bij het thuiskomen. de postbodes al op hun ronde zien gaan. Terwijl de mascara zo ongeveer onder aan mijn kin zat
Inderdaad begint het pas om 0:00. Vandaar gaat het ook zo lang door. Ik heb dat ook vaak meegemaakt dat naar huis lopen terwijl de vogels fluiten en mensen naar het werk gaan.

Toch wil ik weer terug naar die tijd, ik wil weer gaan feesten. Nu lig ik vaak voor 00:00 in bed en dat is wel okey maar ik wil weer een party-animal worden een keer. Hopelijk dat ik ooit weer die energie ga krijgen ook.

Heb soms het idee dat ik toch veel mis, overal ter wereld vinden feesten plaats. Alleen al in Nederland overal.

Maar dan moet je ertegen kunnen. En als je dan gaat zuupen dan is het al helemaal even doorbijten.
pi_40963266
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:33 schreef nokwanda het volgende:
Maar Sight Key..... hartfilmpje en zo.... heb je dan een geschiedenis met hartproblemen of zo? Of is het gewoon een algehele check-up?
Vanwege de medicatie

Ieder jaar 1 hartfilm en 2 keer per jaar de lever en de depakine spiegel.

Gewoon ter zekerheid, vind ik best goed dat ze dat doen.

Hart-film was vorige keer goed, en lever-waardes zijn nooit slecht geweest.

Weet ik meteen dat ik gewoon een biertje kan drinken
pi_40963273
Even koffie pakken weer. Toch ff koffie, muziek staat op, dus de bewegingsdrang is weg nu.
pi_40963480
Black Betty - Flashback

Dat hart zit wel goed hier volgens mij, soms voel ik aan mijn hartslag en dan voel ik het hart amper kloppen. Zelfs na 3 liter koffie niet

Maak me lichamelijk ook geen zorgen. Geestelijk ook niet meer zozeer. Alleen de medicatie zelf baart me zorgen. Als die medicatie mij in slaapt werkt en als ik moe word ervan, moet het ooit anders gaan. Maar nu gaat het goed, hoewel ik om 23:00 vast en zeker weer moe ga worden. Vandaar gaat het stappen tot 11:00 in de morgen nu ook niet lukken.

Komt later wel weer Richting de toekomst moet ik mezelf gewoon goed oppeppen verder. En als medicatie zorgt dat ik me niet 300 procent kan oppeppen, dan zal ik dat ooit aan de kant schuiven. Alles voor het oppeppen. Opstaan vol pep, en nooit meer naar bed gaan

Heb nu wel zin om eens helemaal door te zakken in een goede club Eens alle remmen los en de mix-dranken laten stromen.

Toppertje, 30 bier en een dubbele whiskey

Die club die bouw ik nu hier overdag al, ben nu al in een discotheek aanwezig met mijn kop-telefoon op. Ik ben nu ook aan het feesten dus Maar het is anders dan in een menigte te staan, in een menigte waar echt het dak eraf gaat dus.

Brainbug - Nightmare

Lekker nummer is dat. Staat op een van mijn trance-master cd's.
pi_40963672
Critical Mass - Together in dreams.

Ik wil dus echt helemaal wakker worden. Soms is dat niet het geval. Dan val ik in slaap en dan is het echt zoals een hond. Zo moe als een hond. Maar volgens mij ben ik niet de enige die dat heeft. Alsof de moeheid gewoon in me zit, en dan is het op de bank liggen en slapen hier. Gisteren zeker 7 uur geslapen op de bank en daarna 's avonds van 21:30 tot 9:30 in bed zonder 1 keer wakker te worden.

Nu muziek

Deze muziek is ook goed.

Commercieel maar dat maakt niet uit. Straks gewoon even alternatief en zo wissel ik wel.

Over die moeheid even. Die trekt nog wel weg. Ik weet dat het goed komt, dus ik zal ooit helemaal van de partij zijn Een brok energie en pep. Natuurlijke speed en pep

Maar zolang het nodig is, neem ik gewoon nog mijn bakkie koffie

Dus ik neem me nog een bakkie koffie.

Koffie I say, I say Coffee. Goddamnit!!!!!
pi_40963772
Critical Mass- Believe in the future

Ook een lekker nummer. Doe ik dus ook. Geloven in de toekomst. Vertrouwen hebben in de toekomst ook wel. De toekomst

Ik geloof in een ideale toekomst. Het paradijs zoals ze in dit nummer zeggen

Nu verse koffie en dan ga ik proberen om een versnelling hoger te gaan met het schrijven.

Ik heb zin om nu te dansen weer Gewoon de zolder inrichten als kleine club of discotheek met licht-shows en dan helemaal in trance dansen. Keiharde bass en drumms en dan gewoon 3 uur achter elkaar dansen.

Beter dan sporten en tevens leuker

Da Hool - Meet her at the love parade.

Zometeen een ander nummer zoeken.

Dj Quicksilver - Bellissima

[ Bericht 16% gewijzigd door Sight_key op 19-08-2006 12:02:40 ]
pi_40963956
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 11:34 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Vanwege de medicatie

Ieder jaar 1 hartfilm en 2 keer per jaar de lever en de depakine spiegel.

Gewoon ter zekerheid, vind ik best goed dat ze dat doen.

Hart-film was vorige keer goed, en lever-waardes zijn nooit slecht geweest.

Weet ik meteen dat ik gewoon een biertje kan drinken
okay.
Dat van depakine en lever wist ik wel ja. Mijn pa gebruikt al jaren depakine. Ook een beetje uitkijken met de suiker en depakine.
En er zal ook andere medicatie zijn waarvoor je hart in degaten gehouden moet worden.

Ik hoop echt dat je ooit van die zooi allemaal af kunt. De mogelijke bijwerkingen op lange termijn zijn echt niet fijn. (en die op korte termijn ook niet)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40964036
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 12:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

okay.
Dat van depakine en lever wist ik wel ja. Mijn pa gebruikt al jaren depakine. Ook een beetje uitkijken met de suiker en depakine.
En er zal ook andere medicatie zijn waarvoor je hart in degaten gehouden moet worden.

Ik hoop echt dat je ooit van die zooi allemaal af kunt. De mogelijke bijwerkingen op lange termijn zijn echt niet fijn. (en die op korte termijn ook niet)
Ik zal het nog aankaarten dat ik zonder wil ooit. Ik zal een balletje opgooien en kijken hoe ze reageren en ook thuis zal ik dat moeten opgooien dat balletje. Ze denken dat ik niet zonder kan en ze denken te mogen beslissen voor mij daar.

Maar er komt sowieso een moment dat ik clean ga zijn.

Sowieso als ik 24/7 wil feesten Dan kan ik geen verdoving gebruiken. Komt vanzelf wel goed.

Wie weet loopt de psychiatrie ooit zelf nog tegen de lamp of ze krijgen controle opgelegd van andere organen.

Komt vanzelf wel goed, ik ga in ieder geval niet teveel weerstand bieden voorlopig. Ik ga ervan uit dat het ook zichzelf zal gaan oplossen nog. Heb ook geen zin om te gaan vechten tegen de psychiatrie, ik hoop dus dat er een toezicht-orgaan gaat komen en wie weet ga ik voor een second opinion ergens langs nog. Sowieso wil ik een second opinion hebben. Ik vind de zorg waar ik nu ben een beetje amateuristisch. Ze stralen te weinig professionaliteit uit.

Maar dat ik zonder ga doen binnen afzienbare tijd is een feit.

Ik weet ook dat ik zonder kan, dat voel ik gewoon aan mezelf.

Ik ben niet gek en zeker geen doetje Die medicatie is alleen lastig hier.
pi_40964196
als het goed is is de medicatie bedoeld om weer te regelen in de stofwisseling wat er ooit mis ging.
Dat is opzich niet zo erg. Maar het zou mooi zijn als je eigen lichaam die stofwisseling weer oppikt als die ondersteund is door medicatie.

Maar ja... als je diabetes hebt kun je soms ook niet zonder. Dan kun je wel zeggen: ik stop met medicatie, maar dan heb je daar zelf weinig aan.

Alleen loop je nu tegen een stigma aan van de reden van medicatie. Dat is niet jouw probleem maar dat van anderen. Of zo zou je het kunnen bekijken. Het heeft niks te maken met gek zijn.
Als je suikerpatient bent heb je daar geen last van.

Ik hoop niet dat dat de reden voor je zou zijn om te willen stoppen met medicatie. Het echt zonder kunnen omdat je lichaam die stoffen zelf weer aanmaakt zodat er een betere balans is...... dat hoop ik voor je.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40964363
Stoppen met medicatie doe ik voor mezelf dus, mijn lichaam wil ik zuiver hebben. Ik wil geen vervuiling van medicatie en tevens ben ik van mening dat een geest en ziel zichzelf kan genezen als je de juiste instelling hanteert. Als je inzicht hebt in jezelf dus ook, daar kan geen pilletje tegenop. Er is geen pilletje dat wijsheid in zich heeft, wijsheid zit in jezelf als mens zijnde. Zo'n pilletje kan alleen ervoor zorgen dat je niet verder kunt spitten in de wijsheid, omdat zo'n pilletje voor een verdoving zorgt. Niet alleen de depakine maar ook de anti depressiva. Die houden verdere ontwikkeling tegen.

Stoppen voor anderen doe ik dus niet Ik stop voor mezelf en ook dat ik geen zin heb om mijn hele leven die medicatie te gebruiken. Tevens zie ik vaak het nu niet in ervan. En ook dat moe zijn ervan. Heb vaak het idee dat het komt door de medicatie dus.

Ik zal dat ook vermelden dat ik het idee heb dat ik vergiftigd word, ik vertel ze dat gewoon. Ze zullen zichzelf gaan verdedigen natuurlijk, op dat gebied hebben ze een plank voor de kop dat wil je niet weten.

Als je daar over medicatie praat dan mag je alleen maar praten over de voordelen ervan.

Mijn pendel zei dus gisteren dat mijn ziekte komt door de medicatie Een omgekeerde wereld, ze doen net alsof ze je genezen, ondertussen maken ze je zieker dan je bent. En genezing met medicatie is nooit mogelijk, medicatie verdoofd en via een verdoving zul je nooit tot de kern van jezelf komen waar het probleem schuil gaat.

Nu ik een post als deze schrijf, wordt het helder in mijn hoofd. Alsof ik door het verzetten tegen medicatie de werking van medicatie doe opheffen. Maar alsnog is dat niet voldoende. Ik moet helemaal ervan afstappen en dat komt vanzelf nog wel.

Psychiatrie Maar misschien verdwijnt die tak ooit helemaal. Dat er een verbod komt erop. Heroine verstrekken is ook verboden, waarom laten ze de psychiatrie dan wel zijn werk doen?
pi_40964769
In 2012 is er misschien sowieso geen plek voor de psychiatrie

Als het ontwaken betekend, dan mogen er geen miljoenen mensen aan de anti depressiva zijn.

Net even gesproken met mijn ma, die reageerde mild erop toen ik zei dat ik wilde stoppen met medicatie. Mijn pa gisteren ook al. Ik zei al dat ik homeopatisch wil gaan doen. Sint Jans-kruid tegen neerslachtigheid en rustgevende homeopathische middelen. Ook vis-olie en nog veel meer. Er is zoveel te krijgen dat wel gezond is.

Op internet hebben manisch depressieve mensen via yahoo een forum geopend die ook zijn afgestapt van al die rotzooi. Ook vis-olie en andere middelen. Mensen die al 20 jaar rotzooi hebben ingenomen en ineens bewust werden van het foute karakter ervan. Mensen die afstand nemen van de psychiatrie.

Woensdag ga ik op gesprek weer en dan zal ik dat daar ook vertellen.

Wie weet dat ik in 2006 al clean ga zijn.

Tis nog altijd mijn eigen lichaam, dat zei ik dus ook net tegen mijn ma, dat ik bepaal wat ik inneem of niet inneem. Het zou te gek worden dat andere mensen voor mij gaan bepalen welke middelen ik tot me neem. Vooral als je te maken hebt met rotzooi.

Als een persoon verplicht heroine moet innemen van de maatschappij tegen zijn wil in, dan komt het in de kranten en krijg je een groot schandaal. Zeker als de overheid zo'n instelling subsidie geeft.

Snap het soms echt niet met wat voor maten gemeten wordt in Nederland. Ik noem dat ook wel laksheid.

Maar woensdag een gesprek, hoewel ik vast en zeker tegen de muur ga praten weer. Die mensen zijn vaak niet voor rede vatbaar. Zo luisteren ook niet. En ze zien zichzelf als meest wijze persoon. Ze weten alles van pillen, en als je gaat praten over de geest en de ziel dan staan ze met een bek vol tanden. Ze weten niet eens hoe een mensen van binnen denkt.

Pillen weten ze wel alles vanaf. Ze weten dus echt niet hoe een mens kan denken en ze begrijpen dat ook niet. Volgens mij hebben ze te weinig literatuur gelezen die te maken heeft met het menselijke wezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')