quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:28 schreef TaLoN.NL het volgende:Oww, contactlenzen, dan moet je zeker niet blowen, daar drogen je ogen namelijk een beetje van uit en dat is met lenzen gevaarlijk, ik doe het voorlopig wel met een bril.
![]()
Sinds ik geen CRT scherm meer heb heb ik overigens geen last meer van m'n ogen. TFT/LCD is zoveel beter!
Contact-lenzen zijn inderdaad lastig
![]()
Hoewel ik de laatste tijd minder last heb ervan. Tijden gehad dan vielen de lenzen de hele tijd uit de ogen of gingen de lenzen achter het oog zitten. Rode ogen krijg je van het blowen of niet? Daar had ik vroeger een middel voor om dat weg te werken
![]()
Top 44 was altijd een sterke soort van wiet, beviel mij altijd goed. Maar ik ben in een trip komen te hangen van de wiet
![]()
Wiet en alcohol en toen ben ik verdwaald. Hoewel het een mooie verdwaling was en het heeft veel geopend. In principe ben ik nog steeds in een trip
![]()
Maar wel een mooie trip. Een betere trip ook.
Ik heb ook TFT, al langer. Bevalt mij dus ook goed. Alleen moet ik het scherm eens schoon maken met het juiste middel. En nu even de lamellen dicht doen. Ik heb vaak alles open staan bij de ramen en dan valt het licht op de monitor.
Wiet heb ik dus al 6,5 jaar niet meer gedaan en ik zou het ook niet zo snel meer durven nu. Ben al high vanzelf
![]()
![]()
Hierboven dus top 44
![]()
Top 44 gingen wij altijd bij de shop Capricorn halen. En daarna altijd hangen in een studenten-tehuis. Mooie tijden gehad toen. Maar toen ging ik de lucht in
![]()
Ik ben toen echt weg van deze planeet gegaan.
Het was geen ziekte, het was een trip op wiet. En dan noemen ze het al snel een ziekte. Maar het was puur natuur en het was een reis, een gratis reis.
[ Bericht 4% gewijzigd door Sight_key op 19-08-2006 10:43:19 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.