abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:53:39 #76
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_40951790
ik denk dan ga ik maar even een "mooi" gedichtje schrijven..

2 forget

i finished my glass and walked to the door..
checking my pocket wasn't there more?
i also remember looking at the blonde girl next to me
eyes forgotten and all i could see
was a glance of a hand and a glass
i remember saying i'm flying high
closing the door behind me walking to the sky
maybe i didn't forget it yesterday
perhaps it is a memory to stay
always a change 2 forget
on that day i met..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_40954881
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:53 schreef displission het volgende:
ik denk dan ga ik maar even een "mooi" gedichtje schrijven..

2 forget

i finished my glass and walked to the door..
checking my pocket wasn't there more?
i also remember looking at the blonde girl next to me
eyes forgotten and all i could see
was a glance of a hand and a glass
i remember saying i'm flying high
closing the door behind me walking to the sky
maybe i didn't forget it yesterday
perhaps it is a memory to stay
always a change 2 forget
on that day i met..
Just give me one moment in time...............

Mijn favoriete uitspraak, maar mooi gedicht hoor
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:09:00 #78
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_40955129
ja diepzinnig, ook die uitspraak van je..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_40958986
* even snel spiekt

Truste allemaal
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40960907
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40961085
Mogguh mensen

Mis Barra hier de afgelopen twee dagen. Was het nu Lowlands dan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_40961404
Goede morgen

Displission

Lang niet meer gezien hier

Ik ga even sigaret paffen of sigaartje en koffie drinken.

ijs was lekker en ik ben wederom in slaap gevallen op de bank, inhalen van slaap. Ben nu wel lekker wakker dus vandaag hoef ik denk ik niet te slapen.

Barra is inderdaad naar Lowlands Nokwanda
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40961484
Volgens mij ben ik uitgeslapen

Ik voel dat nu. En dan ga ik vandaag rustig aandoen ook, niet dat ik mezelf ga uitputten.

Buiten is het mooi weer En dan drink ik een kopje koffie en straks thee
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40961486
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:27 schreef Sight_key het volgende:
Goede morgen

Displission

Lang niet meer gezien hier

Ik ga even sigaret paffen of sigaartje en koffie drinken.

ijs was lekker en ik ben wederom in slaap gevallen op de bank, inhalen van slaap. Ben nu wel lekker wakker dus vandaag hoef ik denk ik niet te slapen.

Barra is inderdaad naar Lowlands Nokwanda
Ik was in de war. Ik vroeg hem vorige week naar hoe het was geweest en toen zei hij al dat het deze week was
Ik ben een warhoofd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40961602
Goeiemorgen.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40961643
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik was in de war. Ik vroeg hem vorige week naar hoe het was geweest en toen zei hij al dat het deze week was
Ik ben een warhoofd

Ik ben ook vaker een warhoofd nog, vanmorgen toen ik opstond wist ik het ff niet meer helemaal zo goed. Warrige dromen gehad ook. Maar dan sta ik op en ben ik meteen aan de koffie en dan gaat het weer beter.

FF scheren en tanden poetsen
pi_40961651
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 09:47 schreef TaLoN.NL het volgende:
Goeiemorgen.
Goeiemorgen
pi_40961801
Joss Stone even geluisterd

Goede muziek

Nu weer Joss Stone

Joss Stone - Right to be wrong
pi_40961810
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:06 schreef Sight_key het volgende:
Joss Stone even geluisterd

Goede muziek
Die meid heb tenminste een stem waar je u tegen zegt.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40961815
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:07 schreef TaLoN.NL het volgende:

[..]

Die meid heb tenminste een stem waar je u tegen zegt.
Inderdaad

Maakt ze nog steeds muziek? Dacht ooit vaag te hebben opgevangen dat ze problemen had met haar stem maar dat weet ik niet zeker.

Zometeen maar even haar eigen website opzoeken als ze die heeft

Niet alleen een super stem heeft ze maar ook sterke teksten Super talent toch wel

Lekkere Arabische koffie weer

Zometeen even verse pot koffie zetten
pi_40961873
Die stem inderdaad Talon.nl

Die stem is krachtig

Jet lag staat op nu van haar
pi_40961884
Ik ben nu met een pak Granaatappelsap van het merk "Healthy People" bezig, heel lekker en veel anti-oxidanten.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40961912
Anti oxidanten heb ik gisteren wat over gelezen tijdens het pendelen

Granaatappelsap heb ik nog niet eerder van gehoord Ik wil meer op de gezondheid gaan letten ook. Veel groente en fruit-sappen. Tomaten-sap vind ik ook lekker En wortel-sap.

Buiten is het echt lekker weer Ideaal nazomer weer. Hopelijk blijft het zo nog een paar weken

Ben nu wel bezig met druppels van A.Vogel, om de ogen rust te geven. 20 druppels in water 3 maal daags. De ogen worden rustig daarvan schijnbaar. Homeopatisch merk is A.Vogel. Bekend merk ook.
pi_40961990
Het is wel een lekkere dag ja, en nu 1st wat THC aan mijn lichaam toevoegen.
Ben 5 1/2 week geleden gestopt met roken en deze gewoonte gaat er ook nog aan, maar het is nog niet helemaal in de buurt van 2012, dus ik heb nog even.

Oogdruppels?! Nooit aan gedacht en ik zit 12uur per dag achter een scherm.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40962048
Een weldaad voor de ogen staat erop, en het lijkt alsof ik het al merk nu.

Wiet roken dat is niet voor mij weggelegd, heb dat al vaker gezegd. Ik ga dan te hoog spacen dat weet ik nu al. Heb niets tegen mensen die het wel doen. Mensen doen maar lekker wat ze niet laten kunnen Vroeger rookte ik vaker top 44 met vrienden, top 44 was mijn favouriet

Vrijheid blijheid denk ik maar altijd.

Ik heb dus contact-lenzen en dan zijn oogdruppels altijd wel okey, alleen neem ik die van A.Vogel inwendig in. Heb daarnaast nog druppels om in de ogen te doen.

Het scherm heb ik geen last van amper, ik staar niet zo erg meer, ik kijk naar het scherm volgens mij. Het is niet strak staren zodat ik vierkante ogen krijg

Koffie is weer klaar

Laat de joint smaken
pi_40962092
Oww, contactlenzen, dan moet je zeker niet blowen, daar drogen je ogen namelijk een beetje van uit en dat is met lenzen gevaarlijk, ik doe het voorlopig wel met een bril.

Sinds ik geen CRT scherm meer heb heb ik overigens geen last meer van m'n ogen. TFT/LCD is zoveel beter!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_40962153
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:12 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik ben nu met een pak Granaatappelsap van het merk "Healthy People" bezig, heel lekker en veel anti-oxidanten.
Klinkt als een beter plan dan al die klotepitjes afsabbelen. Tis lekker fruit maar het geeft zo'n zooi.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_40962214
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 10:28 schreef TaLoN.NL het volgende:
Oww, contactlenzen, dan moet je zeker niet blowen, daar drogen je ogen namelijk een beetje van uit en dat is met lenzen gevaarlijk, ik doe het voorlopig wel met een bril.

Sinds ik geen CRT scherm meer heb heb ik overigens geen last meer van m'n ogen. TFT/LCD is zoveel beter!
Contact-lenzen zijn inderdaad lastig

Hoewel ik de laatste tijd minder last heb ervan. Tijden gehad dan vielen de lenzen de hele tijd uit de ogen of gingen de lenzen achter het oog zitten. Rode ogen krijg je van het blowen of niet? Daar had ik vroeger een middel voor om dat weg te werken

Top 44 was altijd een sterke soort van wiet, beviel mij altijd goed. Maar ik ben in een trip komen te hangen van de wiet Wiet en alcohol en toen ben ik verdwaald. Hoewel het een mooie verdwaling was en het heeft veel geopend. In principe ben ik nog steeds in een trip Maar wel een mooie trip. Een betere trip ook.

Ik heb ook TFT, al langer. Bevalt mij dus ook goed. Alleen moet ik het scherm eens schoon maken met het juiste middel. En nu even de lamellen dicht doen. Ik heb vaak alles open staan bij de ramen en dan valt het licht op de monitor.

Wiet heb ik dus al 6,5 jaar niet meer gedaan en ik zou het ook niet zo snel meer durven nu. Ben al high vanzelf

Hierboven dus top 44

Top 44 gingen wij altijd bij de shop Capricorn halen. En daarna altijd hangen in een studenten-tehuis. Mooie tijden gehad toen. Maar toen ging ik de lucht in Ik ben toen echt weg van deze planeet gegaan.

Het was geen ziekte, het was een trip op wiet. En dan noemen ze het al snel een ziekte. Maar het was puur natuur en het was een reis, een gratis reis.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sight_key op 19-08-2006 10:43:19 ]
pi_40962328
mogge allemaal
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40962431
Goedemorgen
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')