abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40934099
ik heb een oog dat maar niet wil ontspannen. Iedere keer zo'n spier die irritant trekt
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 12:43:36 #52
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40934171
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:41 schreef Metro2005 het volgende:
ik heb een oog dat maar niet wil ontspannen. Iedere keer zo'n spier die irritant trekt
Ja ja, mooie smoes om steeds naar de vrouwtjes te knipogen zeker
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_40934410
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja ja, mooie smoes om steeds naar de vrouwtjes te knipogen zeker
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_40934590
Metro, trillend oog heb ik ook vaker gehad, maanden lang achter elkaar zelfs, het oog bleef maar trillen.

Ik was net aan het pendelen over wilde planten die het beste zijn voor mij. Kattenoogdoorn of iets dergelijks en nog meer. Moet dat straks nog eens gaan doen. Even duidelijk pendelen en dan misschien een keer ergens gaan plukken van wilde planten Word ik een druïde De toverdrank van Asterix en Obelix maken

Dacht meteen aan brandnetel-soep Misschien dat ik ooit een keer brandnetel-soep ga maken.

Verdiepen in planten en kruiden

Helemaal over op natuurlijk

Nu even mijn grote steen van rozenkwarts onder de kraan houden. Heb een grote steen en een klein steentje om aan de ketting te hangen. Soms moet ik alles schoon spoelen daarvan

Ik heb zin in magic

Super magic and natural power
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40934639
Brandnetels zijn over het algemeen goed tegen hoge bloeddruk en overtollig vocht
Je kunt ook brandnetelthee drinken, das ook best lekker
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:02:17 #56
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40934668
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 12:59 schreef Sight_key het volgende:
Metro, trillend oog heb ik ook vaker gehad, maanden lang achter elkaar zelfs, het oog bleef maar trillen.

Ik was net aan het pendelen over wilde planten die het beste zijn voor mij. Kattenoogdoorn of iets dergelijks en nog meer. Moet dat straks nog eens gaan doen. Even duidelijk pendelen en dan misschien een keer ergens gaan plukken van wilde planten Word ik een druïde De toverdrank van Asterix en Obelix maken

Dacht meteen aan brandnetel-soep Misschien dat ik ooit een keer brandnetel-soep ga maken.

Verdiepen in planten en kruiden

Helemaal over op natuurlijk

Nu even mijn grote steen van rozenkwarts onder de kraan houden. Heb een grote steen en een klein steentje om aan de ketting te hangen. Soms moet ik alles schoon spoelen daarvan

Ik heb zin in magic

Super magic and natural power
Ik heb wel eens gelezen dat trillende spiertjes een teken kunnen zijn van calciumtekort.
pi_40934672
Zelf maken van brandnetel-thee of kopen in de winkel?

Mij lijkt het leuk om het zelf te maken, maar dan moet ik wel uitkijken dat ik geen brand-netels neem waar honden tegenaan gezeken hebben. En natuurlijk niet mijn handen verbranden of laten jeuken en branden.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_40934694
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gelezen dat trillende spiertjes een teken kunnen zijn van calciumtekort.
Calcium tekort dus

Ik neem vaker centrum performance in, niet iedere dag maar wel regelmatig. Misschien dat ik daarom geen last meer heb ervan. Trillend oog is trouwens echt vervelend Daar raak je ook gestoord van.

Ik wil gezond leven gaan, en op natuurlijke basis dus. Zoals ik al zei. Ooit de medicatie van de psychiatrie afzweren helemaal. Puur natuur zoals het hoort. En waarschijnlijk ga ik me dan duizend keer beter voelen. Voel me nu al beter met dit voornemen Alleen het voornemen en het toekomst perspectief dat het anders gaat zijn opend mijn mind, alsof het verlicht raakt. De verdoving is dan even weg.

Kunnen ze me daar de pot op
pi_40934836
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef senesta het volgende:

[..]

* melk gaat halen vanavond

Drink eerlijk gezegd weinig melk, eet wel kaas enzo, zit daar geen calcium in dan
pi_40934934
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:02 schreef Sight_key het volgende:
Zelf maken van brandnetel-thee of kopen in de winkel?

Mij lijkt het leuk om het zelf te maken, maar dan moet ik wel uitkijken dat ik geen brand-netels neem waar honden tegenaan gezeken hebben. En natuurlijk niet mijn handen verbranden of laten jeuken en branden.
Ik koop het gewoon in de winkel
pi_40935324
Vrolijke muziek op nu
Muziek is echt dé stemmingsmaker vind ik altijd
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 13:28:04 #62
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40935353
Het is geen calsiumgebrek maar magnesiumgebrek lees ik net terug
Tenminste dat kan het zijn
Waar zit magnesium in eigenlijk?
pi_40935443
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 13:28 schreef senesta het volgende:
Het is geen calsiumgebrek maar magnesiumgebrek lees ik net terug
Tenminste dat kan het zijn
Waar zit magnesium in eigenlijk?
Auto's toch

Magnesium

Magnesium is onontbeerlijk voor alle biochemische processen in het lichaam. Het speelt een belangrijke rol in de cholesterolstofwisseling, helpt bij de vorming van DNA en is betrokken bij de aanmaak van hormonen. Verder speelt magnesium een rol in de overdracht van zenuwimpulsen en heeft het een ontspannende werking bij lichamelijke stress.

Symptomen bij een tekort
Een magnesium tekort kan leiden tot een onregelmatige hartslag, hartkloppingen, een slechte bloedsomloop, spierkrampen, nervositeit en benauwdheid.

Therapeutisch gebruik
Osteoporose, depressiviteit en angst, gebrek aan energie, PMS, menstruatieklachten, slapeloosheid, migraine, tandvleesproblemen, hoge bloeddruk en prostaatproblemen.

Bijzonderheden
Magnesium is schadelijk voor mensen met nierproblemen en atrioventriculaire blocks. Magnesium werkt samen met calcium (botontkalking, nervositeit), vitamine B6 (zwangerschapsmisselijkheid, nierstenen) en kalium (hartziekten).

Aanbevolen hoeveelheden
De aanbevolen hoeveelheid magnesium is gesteld op 200 tot 400 mg. De magnesiumbehoefte is groter bij alcoholisten, zwangere vrouwen en mensen die zware lichamelijke arbeid verrichten. Ook het gebruik van de anticonceptiepil of diuretica medicatie geeft een hogere magnesium behoefte.

Natuurlijke bronnen
Parmezaanse kaas, heilbot, krab, makreel, slakken, volkoren producten, noten, pompoenpitten, avocado, gedroogde vijgen, pruimen, spinazie, kelp en bieslook.

bron: http://www.kruidenvrouwtje.nl/mineralen/magnesium.htm

Toch maar weer eens spinazie eten dan al eet ik wel elke dag volkorenbrood
pi_40935959
aha... nu snap ik de behoefte aan avocado en brood met pitjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_40937966
nog 2 uurtjes en dan is het weeeeeeekend
  Moderator vrijdag 18 augustus 2006 @ 15:28:47 #66
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40938728
Oh nok, ik zie nu een kat in je avantar .
pi_40940112
Ik heb weer even geslapen op de bank

Tijd om even koffie te zetten nu
pi_40940301
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 16:19 schreef Sight_key het volgende:
Ik heb weer even geslapen op de bank

Tijd om even koffie te zetten nu
lekker wil je voor mij ook een bakkie zetten
pi_40943003
Koffie is koud nu Koud wil ik niet zeggen, maar niet meer vers. Maar 1 kop gehad en toen gaan pitten.

Alweer in slaap gevallen op de bank net

Ik ben soms echt moe

Nu maar opblijven anders slaap ik vannacht niet

Amstel erbij

Vannacht nog gedroomd dat ze foto's van mij aan het maken waren toen ik bezopen was En toen was ik foto's terug aan het nemen.
pi_40943137
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:22 schreef Sight_key het volgende:
Koffie is koud nu Koud wil ik niet zeggen, maar niet meer vers. Maar 1 kop gehad en toen gaan pitten.

Alweer in slaap gevallen op de bank net

Ik ben soms echt moe

Nu maar opblijven anders slaap ik vannacht niet

Amstel erbij

Vannacht nog gedroomd dat ze foto's van mij aan het maken waren toen ik bezopen was En toen was ik foto's terug aan het nemen.
wat??? foto's nemen van mij???!! Ik doe foto's terug nemen hoor.... klik klik klik

zag het even voor me
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_40943222
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 18:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

wat??? foto's nemen van mij???!! Ik doe foto's terug nemen hoor.... klik klik klik

zag het even voor me

Ze hadden vannacht dus echt een hele map foto's van mij gemaakt. Hoe ik naar de tap liep wankelend en nog meer. Hoe ik niet meer kon staan en hoe ik slapend stond te staan bijna.

Nu kom ik er nog achter dat ik op kamp was met school en daar stond ik te feesten en te zuipen en ze hadden bij mijn eerste biertje al commentaar

Ik zoop vast en zeker doordat het ellende was toen

[ Bericht 11% gewijzigd door Sight_key op 18-08-2006 18:45:22 ]
pi_40943382
Arghhhhhhhhhhhhhhh

Was ff nodig

Heb soms echt de behoefte om met een hamer op mijn hoofd te slaan

Zo

Red Hot Chilli Peppers - Dani California

Radio opstaan.

Amstel bier erbij nog

pi_40944531
Zo, lekker gegeten

Nu op de bank

Met ijs

[ Bericht 53% gewijzigd door Sight_key op 18-08-2006 19:34:26 ]
pi_40945406
op de bank met ijs dat klinkt goed

Ik hoop dat het zo droog blijft , ga over half uurtje ervandoor
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 21:48:55 #75
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_40949079
hoi
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')