Een groot voorbeeld is het duo Iwan Gabrich en Mariano Juan. Maar ik wil meer, veel meer voorbeelden.
Jaaaaaaaaaaaaaa kom maar!!
quote:hahah ok
Op vrijdag 28 december 2001 21:59 schreef Biene het volgende:
Sorry verkeerd...dacht dat het over kleding ging
Ik vond Marcos Vampeta bij PSV ook een miskoop. Schijnbaar voelde Marcos zich in Nederland niet thuis. Bij PSV presteerde hij in ieder geval voor geen meter en hij werd zelfs verhuurd aan VVV. Hij is terug naar Brazilie gegaan. Daar deed hij het kennelijk heel goed. Hij haalde de Braziliaanse Nationale ploeg en won met zijn club Corinthians het WK voor clubteams (wie herinnert zich dit nog?) Voor zover ik weet speelt Vampeta nu bij Paris Saint Germain. Ik meen dat hij door Inter aan PSG was verhuurd. Maar precies weet ik het niet.
quote:Hou het simpel,alles wat ajax na '95 heeft aangetrokken is grotendeels mislukt.
Op vrijdag 28 december 2001 21:54 schreef Heerlijkheid het volgende:
hier een topic over mislukte aankopen.
quote:Luttenberfer zit nu bij TACCONI SPORT - VINI CALDIROLA
Op vrijdag 28 december 2001 22:11 schreef Leatherface het volgende:
Peter Luttenberger.Ik weet niet eens of hij nog bij ONCE rijdt.Voor zover ik weet speelt Vampeta nu bij Paris Saint Germain. Ik meen dat hij door Inter aan PSG was verhuurd. Maar precies weet ik het niet.
Hier dan enkele voorbeelden van die Braziliaanse miskopen:
Marcello, Marquinho, Marcos, Jorginho, Claudio en dan weet ik het zo niet meer...
Allemaal keerde ze met hangende pootjes terug naar Brazilie.
quote:Bedankt voor de info CAZZO
Op vrijdag 28 december 2001 22:20 schreef CAZZO het volgende:[..]
Luttenberfer zit nu bij TACCONI SPORT - VINI CALDIROLA
En Vampeta balt op dit moment bij Flamengo
quote:Jeroen in bescherming nemen,zeide gij zot of zo?
Op vrijdag 28 december 2001 23:27 schreef Leatherface het volgende:
Ik moet Blijlevens toch wel in bescherming nemen door erbij te vermelden dat hij met de ziekte van Pfeiffer te kampen had. Ik hoop dat het komend jaar weer beter gaat en dat hij dan weer ritten gaat winnen. Het is zijn allerlaatste kans.
(van sc.heerenveen.org)
quote:Marcello mikte er in 20 wedstrijden 13 in of zo. Hij aardde hier niet, en een nieuwe Romario was het natuurlijk ook niet, maar een miskoop gaat iets te ver.
Op vrijdag 28 december 2001 22:24 schreef Leatherface het volgende:
Eigenlijk heeft PSV een heleboel Brazilianen aangetrokken die niet aan de verwachtingen voldeden. Ze werden binnengehaald als "de nieuwe Romario". Eigenlijk voldeed aan Ronaldo aan dat predikaat.Hier dan enkele voorbeelden van die Braziliaanse miskopen:
Marcello, Marquinho, Marcos, Jorginho, Claudio en dan weet ik het zo niet meer...
Allemaal keerde ze met hangende pootjes terug naar Brazilie.
Marquinho speelt al twee jaar in de A1 en zit nu vaker bij de selectie. Te vroeg om over te oordelen.
Marcos: helemaal mee eens.
Jorginho: helemaal mee eens
Claudio: deels mee eens, maakt toch zijn goals maar is veel en veel te licht (zowel figuurlijk als letterlijk).
Vampeta leek in het eerste jaar een miskoop te zijn, maar nadat hij na zijn verhuurperiode terugkeerde, veroverde hij al snel een basisplaats en speelde hij zeer behoorlijk. Omdat er een club uit Brazilië kwam die hem wilde kopen en hij op die manier terug in de Seleçao kon komen, is hij verkocht. Ook geen miskoop dus.
Wat dachten jullievan Georg Koch en Boudewijn Pahplatz?
quote:ja die miste k tot nu nog, k wou hem net toevoegen.
Op zaterdag 29 december 2001 16:05 schreef bossie het volgende:
Goergi? Kinkladze - Ajax
En bij de buren uit Rotterdam en Eindhoven:
Clemens Zwijnenberg
Picun
Connolly
Somalia
Graff
Glaucio
Xavier
Demo
Nog eentje van Rabobank:
Patrick Jonker
Mislukt/weggestuurd en later toch nog behoorlijk presterend;
Eidur Gudjohnsson
Demetradze
Vampeta
quote:mwah miskoop,geintje koste wel 2 miljoen ja maar vind hem toch beter dan Pothuizen,alleen vind vantschip dat niet
Op zaterdag 29 december 2001 14:04 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat ik ook een verschrikkelijke miskoop vind is El Brazi van Fc Twente...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |