quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 05:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nerd-topic.
Het ligt gewoon aan WMV. Binnenkort maar eens omzetten naar XViD bestandjes.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 06:16 schreef Steve.Porter het volgende:
TS, misschien is de WMV corrupt
Twee maar, de enige twee die ik heb.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 06:36 schreef Steve.Porter het volgende:
dude je gaat toch niet al je WMV bestanden omzetten?
Heeft niks met DRM te maken hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Welkom in de wereld van DRM! Blijf daar dan ook vanaf!
kan makkelijkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:12 schreef Deetch het volgende:
WMVs kun je toch niet met VLC player bekijken?
Dit wist je natuurlijk al. En toch een topic erover starten. Je bent idd een nerdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 06:22 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan WMV. Binnenkort maar eens omzetten naar XViD bestandjes.
Avisynth is de oplossing!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 06:10 schreef NiteSpeed het volgende:
En je kan WMV files niet openen in VirtualDub, KUT WMV![]()
![]()
eniz!!1!1!ZWEI:LD:DLD
!
quote:
Nee, ik ben geen nerd. Misschien een beetje, maar toch. Nee! GEEEEEEEEEEEEEEK WEEEEEEEEEEEEEET LOLOl1!o!Lo WMV IS GODVERDOMME KUT!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:47 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Dit wist je natuurlijk al. En toch een topic erover starten. Je bent idd een nerd![]()
avisynth scriptje simplequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik ben geen nerd. Misschien een beetje, maar toch. Nee! GEEEEEEEEEEEEEEK WEEEEEEEEEEEEEET LOLOl1!o!Lo WMV IS GODVERDOMME KUT!
1 |
Yepquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Oe, op die manier. Waar moet ik dat scriptje uitvoeren/laden. In VirtualDub?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |