Kijk eens aan, dartgranaat komt even nonchalant binnenwandelen met het goede antwoord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:34 schreef dartfanaat het volgende:
Isadora Duncan
Truste en tot laterquote:
Welterusten!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar ik ga nu wel slapen
en dartfanaat heeft het goed
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:37 schreef Tokay het volgende:
Kijk eens aan, dartgranaat komt even nonchalant binnenwandelen met het goede antwoord.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
Kijk eens aan, dartgranaat komt even nonchalant binnenwandelen met het goede antwoord.
dartfanaat +1
Tokay +1quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:39 schreef Tokay het volgende:
Repetitive Strain Injury.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:54 schreef pyl het volgende:
Da's Gunther Grass, naar blijkt ooit een SS'er ...
pyl +1quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:55 schreef pyl het volgende:
Heeft-ie vorige week zelf bekendgemaakt.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:55 schreef pyl het volgende:
Wat wil je nog meer weten? Een paar titels?
Van mij mag alles, Tokay, maar dan krijgen we last van de toezichthouders en organisatoren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:02 schreef Tokay het volgende:
Worden er ook halve punten toegekend?
Da's inderdaad een half puntje waard. Nu de andere helft nog. Denk bijvoorbeeld eens aan een platvis.quote:In dat geval: Die Blechtrommel.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:04 schreef pyl het volgende:
Da's inderdaad een half puntje waard. Nu de andere helft nog. Denk bijvoorbeeld eens aan een platvis.
Zelfs met de grootst mogelijke welwillendheid kan ik hiervan geen chocolade maken, Sitethief.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:12 schreef Sitethief het volgende:
hmm hij heeft een boek geschreven, was nog te zien op tevee. Zwischen Blabla ofzo. Al sla je me dood
Hier ben ik. Ben op verschillende plekken bezig. Erg hequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:08 schreef Tokay het volgende:
Waar ben je, dartfanaat? Joehoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |