De vrouwen die deze taal spreken zoenen veel beter dan Japannerinnetjes.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:10 schreef pyl het volgende:
Geen idee, maar als een Japanse het zou vragen zou ik ja zeggen.
Op deze gruwelijke manier kwam er een einde aan het leven van de grondlegster van de moderne dans.quote:Op 14 september 1927 kwamop 50-jarige leeftijd om het leven. Toen ze in Nice met iemand in een open Bugatti wilde wegrijden, raakte het uiteinde van haar rode zijden sjaal die ze om haar hals droeg in een van de spaakwielen verstrikt. Ze werd uit de auto getrokken en enkele meters meegesleurd. Door de plotselinge ruk brak haar nek. Ze werd gecremeerd en haar as werd in het columbarium van de Parijse begraafplaats Père-Lachaise geplaatst.
Nou zeg!quote:
Nee, die sloot pas in 1965 haar ogen, maar ze ligt wél op Père Lachaise.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:26 schreef pyl het volgende:
Kwam Cléo de Merode zo aan haar einde?
Creatief en leidinggevend bij nacht en ontij.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt vast niet van 21.30 tot 9.15 gewerkt.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt vast niet van 21.30 tot 9.15 gewerkt.
Ze hebben haar van Nice tot Parijs achter die auto aangesleept?????????quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:29 schreef Tokay het volgende:
Nee, die sloot pas in 1965 haar ogen, maar ze ligt wél op Père Lachaise.
Collega'tjes onder elkaar, hè.
Vast iets vaags in de media en kunsten.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:30 schreef EricusMaximus het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
Waar héb je het over???quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:31 schreef pyl het volgende:
Ze hebben haar van Nice tot Parijs achter die auto aangesleept?????????
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Een Amerikaanse toch?
ik herken het stukje, volgens mij heb je het ook eens als hint bij een plaatje in RJPvD gegeven
Ach, laat ook maar. Ik ben gewoon helemaal in de war door de vraagstelling.quote:
Ja ja, nu ligt het aan mij. Fraai is dat.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:34 schreef pyl het volgende:
Ach, laat ook maar. Ik ben gewoon helemaal in de war door de vraagstelling.
![]()
Maar ik ga nu wel slapenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:33 schreef Tokay het volgende:
[..]Je bent veel wakkerder dan je zelf vermoedt, Scrut(inizer)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |