Een hardgekookt want die is zwaarder?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:34 schreef geenaam het volgende:
Fout.
Sorry ik las je andere post fout. Het ongekookte ei is eerder beneden ja. Maar de uitleg klopt niet.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een hardgekookt want die is zwaarder?
Het klopt niet. Het hardgekookte ei heeft ook massa in zich wat beweegt. Maar denk eens na. Wat is het verschil in de massa? De ene is bewegelijk in het ei zelf en de ander niet. Kop het nu maar in.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:37 schreef Steve.Porter het volgende:
het ongekookte ei is eerder beneden ja, precies wat ik dacht. Moeilijk uitleggen, maar het ongekookte ei heeft massa in zich die beweegt. Bij elke rol stoot de massa in het ei nog eens extra naar voren. Snap je?
de ene massa is vast, de andere is waterig?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:39 schreef geenaam het volgende:
[..]
Het klopt niet. Het hardgekookte ei heeft ook massa in zich wat beweegt. Maar denk eens na. Wat is het verschil in de massa? De ene is bewegelijk en de ander niet. Kop het nu maar in.
Ja en dat nu koppelen aan het verdelen van rotatie-energie en voorwaartse energie.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:40 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
de ene massa is vast, de andere is waterig?
de vaste materie maakt gebruikt van rotatie energie. Dat blijft maar rollen. De waterige massa maakt gebruik van voorwaartse energie. Daardoor is deze eerder benedenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:40 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja en dat nu koppelen aan het verdelen van rotatie-energie en voorwaartse energie.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:44 schreef Odysseuzzz het volgende:
De ene draait langer als de ander omdat de ene gekookt is en de andere niet.![]()
Te vaag.. Ik zeg het wel voor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:44 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
de vaste materie maakt gebruikt van rotatie energie. Dat blijft maar rollen. De waterige massa maakt gebruik van voorwaartse energie. Daardoor is deze eerder beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |