Xienixquote:
je schrijft.. Koran! analfabeet!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:42 schreef KORHAN het volgende:
zeg stelletje.. oelewappers..
1. Je kent me niet.. dus lul niet..
2. Je geeft me die aandacht als een fan..
3. Jaloezie speelt hierbij een rol..
4. Bemoei met je eigen zaken..
PS. Als je een echte vent ben kom je persoonlijk naar me toe.. en zeg je het in me gezicht.. dan krijg je van mij een schouderklopje.. maar dat zal wel niet.. grote mondje. klein pikkie..
Ach het lucht alleen maar meer op al die aandacht die jullie me gunnen.. Klig hier alleen maar meer in een deuk...
![]()
Zeg snotneus, niet zo'n grote mond he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:00 schreef KORHAN het volgende:
make up.. kk idioot.. je bent gewoon lelijk..
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:03 schreef KORHAN het volgende:
jah jah.. wat wil jij " zieltje " nou gaan doen... ? praatjes vullen geen gaatjes he.. slapjanus..
Ik vul ook de groentens in een supermarkquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 08:58 schreef Maikuuul het volgende:
Redstar ?
Das een merk aardappelenrofls dat weet ik toevallig want ik vul groentens bij @ C1000
Dat lijkt meer op: Kijk uit, ik ga straks achter de geraniums met m'n rode ster.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 07:59 schreef Vampier het volgende:
One in the pink and one in the stink?
1) gelukkig nietquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 06:42 schreef KORHAN het volgende:
zeg stelletje.. oelewappers..
1. Je kent me niet.. dus lul niet..
2. Je geeft me die aandacht als een fan..
3. Jaloezie speelt hierbij een rol..
4. Bemoei met je eigen zaken..
PS. Als je een echte vent ben kom je persoonlijk naar me toe.. en zeg je het in me gezicht.. dan krijg je van mij een schouderklopje.. maar dat zal wel niet.. grote mondje. klein pikkie..
Ach het lucht alleen maar meer op al die aandacht die jullie me gunnen.. Klig hier alleen maar meer in een deuk...
![]()
Niet alleen datquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |