Nachtbaggerquote:
Nachtbaggerquote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:22 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Zoals we al eerder zeiden: zak over der kop.... vlag in de hand..... en ... neuken voor het vaderland![]()
Waarom post je elk bericht 2 x ?quote:
Ghehehequote:
Goed voor mijn postaantal... ik wil in de top 1000quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom post je elk bericht 2 x ?![]()
Zo kom je er welquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goed voor mijn postaantal... ik wil in de top 1000
Zou je denken?quote:
Bummerquote:
Een nieuwelingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
klopt
Zo zijn er wel meer termen hier op fok die ik totaal niet ken![]()
n00b dusquote:
wat je zegt ben je zelf, en als ik later groot ben word ik brandweerman en ga ik jou helemaal nat spijtenquote:
oej spijtenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf, en als ik later groot ben word ik brandweerman en ga ik jou helemaal nat spijten![]()
Hoe weet jij dat ik bruin ben?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:27 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
yeah bum me nigger
oww nigger yeahhhh
bum bum bum
Jij spijt me helemaal niksquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wat je zegt ben je zelf, en als ik later groot ben word ik brandweerman en ga ik jou helemaal nat spijten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |