ned 1, 2 of 3? Valt er tenminste nog wat te lerenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:14 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ja, wat moet je anders om 2 uur des nachts dan sbs6 kijken?!
Is zij uit BB3quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:18 schreef tong80 het volgende:
Geil wijf, heerlijke tieten. Judith was al lekker in Big Brother. Wat is je probleem ?
Dat is ze. En het leuke is elke avond pompt ze haar tieten weer opquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is zij uit BB3Is goed opgedroogd dan wel
![]()
Lui wezen, zet aan die buisquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:24 schreef golfer het volgende:
Ik heb nu bijna de neiging de TV aan te zetten om te zien waar het over gaat.
Maar..neuh, toch maar niet.![]()
Even 10 seconden aangezet. Meisje met een vlecht en een ster als hangertje bedoelen jullie, die een banjo als raadspelletje heeft?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:
Lui wezen, zet aan die buisKan je gezellig meekwebbelen
![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ned 1, 2 of 3? Valt er tenminste nog wat te leren
dan is het tijd om je op te baren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:32 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
[afbeelding]
De publieke zenders en animal planet, discovery en nation geographic zijn ook een keuze, al zijn die laatste 3 de laatste jaren zwaar verpauperd. En ned 1, 2 of 3 zijn leuk totdat je alles een keer of 2 a 3 hebt zien langskomen.
En die heul intelligent is, zij weet de ontbrekende kers namelijk wel te vindenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Even 10 seconden aangezet. Meisje met een vlecht en een ster als hangertje bedoelen jullie, die een banjo als raadspelletje heeft?
Ik ben meer van het type pruimen zoeken, kersen interesseren mij niet zo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
En die heul intelligent is, zij weet de ontbrekende kers namelijk wel te vinden![]()
Justement, je zit daar net zolang naar de documentaire te kijken als naar de reclames en filmpjes over mensen waarvan over allemaal beweerd wordt dat ze het belangrijkst waren in de ontwikkeling van de luchtvaart. Boeiendquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
dan is het tijd om je op te baren.
Discovery, ik word schijtziek van al die reclames, al kan je dat nauwelijsk zo noemen
of je zit een uur lang te kijken omdat ze iets gigantisch groots gaan ontdekken en dan...helaas niet geluktquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:38 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Justement, je zit daar net zolang naar de documentaire te kijken als naar de reclames en filmpjes over mensen waarvan over allemaal beweerd wordt dat ze het belangrijkst waren in de ontwikkeling van de luchtvaart. Boeiend
Ja in die pyramide.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
of je zit een uur lang te kijken omdat ze iets gigantisch groots gaan ontdekken en dan...helaas niet gelukt![]()
ow die heb ik niet gezien, wel iets over een wazige stad onder water waar ze zeker van wisten waar die lag, NOT, of de puntpunt super gave vis. Kut docu'squote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |