En dan z'n naam. Bedenk je wel dat je in het uiterste zuiden van Amerika zit, dus wat je denkt moet je intikken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:13 schreef geenaam het volgende:
Deputy?
Op z'n Zuiders!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:17 schreef geenaam het volgende:
Dog?
Juist ja. Deputy Dawg. Ofwel in Nederland Brigadier Dog.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:20 schreef geenaam het volgende:
En als het heel zuiders is dawg.
Akkoord. Zoals je zelf al aangaf is het voornamelijk omdat de stel het gewicht van de tros niet aankan. Maar dat houdt de banaan zelf niet tegen om naar 't licht te groeien...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:41 schreef geenaam het volgende:
Het had dus niet te maken met het licht opzich maar met zwaartekracht.
Bedoel je van begin deze maand? Nee. Dat was maar een kleintje. Wat ik zoek is volgens metingen de zwaarste die NL ooit getroffen heeft.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:42 schreef geenaam het volgende:
Groningen toch?
Nee natuurlijk niet. In Groningen gebeurt toch nooit wat bijzonders?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:48 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar is het wel in groningen dan?
Nou ga je te ver.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Is het dan toch Maastricht??
Dan weet ik het ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou ga je te ver.
Hoewel ik niet uitsluit dat ze het in Groningen gevoeld hebben. Of in Maastricht. Ik heb het ook gevoeld in Eindhoven. En mensen in Tsjechië, Zwitserland, Frankrijk en Engeland ook.
Toen was alles al opgeruimd.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 03:58 schreef geenaam het volgende:
Dan gok ik '93
Nou ja, er is zo te zien niemand meer. En je wist Roermond gelukkig. Dus ik geef je gewoon het punt.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:00 schreef geenaam het volgende:
'92.
Ik wist het niet hoor want ik was toen 3 en ik had gespiekt dus mocht ik niet meer antwoordenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nou ja, er is zo te zien niemand meer. En je wist Roermond gelukkig. Dus ik geef je gewoon het punt.
Het was op 13 april 1992, om 03.20. En ik kan je verzekeren, dat is geen prettig gevoel, zo'n beving. Het lijkt langer te duren dan het daadwerkelijk is. Zo onwezenlijk.
[afbeelding]
geenaam +1
... Ben jij nog maar zo jong? Oeps, my bad, Ik schatte je ouder.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik wist het niet hoor want ik was toen 3 en ik had gespiekt dus mocht ik niet meer antwoorden
18 Jaartjesquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
... Ben jij nog maar zo jong? Oeps, my bad, Ik schatte je ouder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |