Dat is toch vooral bij de Rooms-katholieken zo.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik bedoel gewoon het hele gezemel over (al dan niet schijn-)heiligen.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nieuw Zeeland
Sjips ja... een grote en een kleine ster te weinig.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nieuw Zeeland
Jup, de dochter van meneer Krabs.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Pearl uit sponge bob
Nee hoor, ik hang 'm toch wel op de koelkast!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet ik binnen de lijntjes blijven, mama?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Billund
Slaapsequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:45 schreef JufJoop het volgende:
Ik ga een dutje doen...![]()
Morgen een druk dagje Amsterdam![]()
![]()
Echt niet...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:46 schreef geenaam het volgende:
staalwol?
Een tandenborstel, waarmee ik mijn tandjes ga poetsen om vervolgend Vriendlief achter de andere PC vandaan te sleuren zodat we naar bedje kunnen gaan.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als ik jullie nu vertel dat ik een doosje heb met daarin een "Staalbaard", wat heb ik dan voor me liggen? Ik zou het graag een beetje gedetailleerd willen horen.
Een Philishave ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als ik jullie nu vertel dat ik een doosje heb met daarin een "Staalbaard", wat heb ik dan voor me liggen? Ik zou het graag een beetje gedetailleerd willen horen.
Tja. Gedetailleerd genoeg. Ik had allereerst antwoorden verwacht als "scheerapparaat" en dan had ik weer moeten vragen "welk merk".quote:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Een tandenborstel, waarmee ik mijn tandjes ga poetsen om vervolgend Vriendlief achter de andere PC vandaan te sleuren zodat we naar bedje kunnen gaan.
Het toeval wil dat ik enkele maanden geleden er ongeveer zo eentje op grootvaders zolder heb gevonden ... (of wat er nog van overbleef)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Tja. Gedetailleerd genoeg. Ik had allereerst antwoorden verwacht als "scheerapparaat" en dan had ik weer moeten vragen "welk merk".
Philishave dekt volledig de lading.
[afbeelding]
Joost-mag-het-weten +1
Ontvoerd door aliens??quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nee, dat is em niet. Er is iets met de persoon zelf gebeurd ...
Nee , maar Landis is eigenlijk wel een mogelijke tip hier, net als Justin Gatlin trouwens ...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is het die schoonvader van Landis die zich voor z'n kop geschoten heeft?
Nee. Zoek het verband tussen beide foto's.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 02:10 schreef Yurithemaster het volgende:
Onderzoekt hij op doping?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |