Goed weekeinde dan!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:42 schreef Soempie het volgende:
Ja, prima. Dit weekend lekker weg (niet naar Lowlands). Jij ging toch wel naar Lowlands?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Goed weekeinde dan!!
Er was inderdaad sprake van dat ik (voor het eerst) naar Lowlands zou gaan, maar het kwam allemaal niet zo lekker uit, dus volgend jaar beter.![]()
Alleen de XM. Da's een diesel. De DAFs willen helaas benzine drinken.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:47 schreef geenaam het volgende:
Maar Daf, jij laat je auto'('s) op slaolie met petroleum rijden is dat een beetje te doen of niet?
Ja, ik las het net op het citroen forum..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alleen de XM. Da's een diesel. De DAFs willen helaas benzine drinken.
Waar woon jij?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:49 schreef JufJoop het volgende:
Ik heb er een reclame van gezien, maar ik weet het niet meer... volgens mij is het vlakbij mij..
Wat doe jij daar?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:50 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, ik las het net op het citroen forum..
Is dit serieus?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:50 schreef requiem4adream het volgende:
Is het Benelux?
Dan is het inderdaad vlakbij!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:51 schreef JufJoop het volgende:
Valkenswaard... onder Eindhoven.. ongeveer 5 km van Belgie
In Achel ofzo?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad vlakbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |