quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:23 schreef newsman het volgende:
Maar die gaap smoel van die Oprah, die het wel ff zal invullen, alsof ze alle verstand ervan heeft.
Voor elk ding dat ze zogenaamd 'zelf' weggeeft wordt ze alleen maar beter vanquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:39 schreef Stamp_Kip het volgende:
Maar dit is teminste een rijk persoon die iets nuttigs met dr geld doet..en dat vind ik dan wel weer mooi aan dr
Ik vind het een leuke en spontane televisiepersoonlijkheidquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:23 schreef newsman het volgende:
[afbeelding]
Wat een enorm kutprogramma is dat, allemaal gezeik, half gebakken eieren, trieste huisvrouwen die deze week accuut depressief zijn geworden.
Maar oke, ze voelen zich klote, kan me iets bij voorstellen.
Maar die gaap smoel van die Oprah, die het wel ff zal invullen, alsof ze alle verstand ervan heeft.
Ze koopt ook huizen van 60miljoen waar ze 1 week per jaar is, geeft een Bentley aan Stevie Wonder en meer van dat soort onzin.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:39 schreef Stamp_Kip het volgende:
Sommige afleveringen zijn best interressant (voor een oprah dan)
Maar dit is teminste een rijk persoon die iets nuttigs met dr geld doet..en dat vind ik dan wel weer mooi aan dr
Wat zou jij doen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Voor elk ding dat ze zogenaamd 'zelf' weggeeft wordt ze alleen maar beter van![]()
Knappe vent die dat voor elkaar krijgt.quote:
1 been dr over en paard zakt vanzelfquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Knappe vent die dat voor elkaar krijgt.
Witte boekjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik vind dat jij beter had moeten opletten op school.
Hey liev kippetjuh van me ! Gij kijkt ook naar Oprah ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:02 schreef Stamp_Kip het volgende:
[..]
1 been dr over en paard zakt vanzelf
dan oprah een schopje geven ..
en dan heb je een over het paard getilde oprah
denk ik![]()
Hoi TeeElCeetjuh![]()
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:04 schreef TLC het volgende:
[..]
Hey liev kippetjuh van me ! Gij kijkt ook naar Oprah ?![]()
Het was er net op, maar staat nu een andere zender op, pffff dat gekrijs van die vrouwen daar om van alles en nog watquote:
quote:Oh ja ik heb een pic van je gevonden kippetje toen je nog jong was ;
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |