quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:01 schreef RuneRose het volgende:
Een amerikaanse meid die tijdens een vliegtuigongeluk in India neergestort is en opgroeit met een reuze aap. Een knul die z'n vriendin kwijt is en geen zin meer in het leven heeft. De aap gaat halen om de chikies te imponeren.
Armen breken?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:21 schreef cwk het volgende:
He wyccie ik hoor op alle SS vragen antwoord te geven.
Zo zijn een vriend en ik em ooit gaan noemen. Kan namelijk weinig films van hem herinneren waarin hij geen arm breekt.quote:
quote:Their Days Of Peace Are Over Run. The truce is ending. I: Let the bad color not be seen. It attracts them. II: ![]()
![]()
![]()
![]()
III: Heed the warning bell, for they are coming.
There is no turning back
Zat al op je te wachten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:31 schreef Sokolsky het volgende:
Det Sjunde Inseglet
Ze doet nogal neerbuigend over het filmvak. Ik weet niet of het nog steeds in haar quotes op IMDB staat, maar ze zei dat ze het acteren zo oppervlakkig vindt, dat ze het niet als haar werk beschouwt, maar meer als tussendoortje en dat ze blij zal zijn als ze weer gaat studeren. Zo ongeveer.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:31 schreef Sokolsky het volgende:
Waarom vind jij Natalie arrogant?
Over top-100 gesproken, ik zie dat je The good the Bad and the Ugly van een top 10 plek helemaal uit je top 100 hebt geflikkerd. Radicaal.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:54 schreef Sokolsky het volgende:
21 Grams staat niet in mijn top-100; vond die kortfilmpjes eigenlijk nog beter. Amores Perros wel in mijn top-10. Ben benieuwd naar Babel.
Misschien omdat er ook een martelscene in voorkomt waar tanden de slachtoffers zijn?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:11 schreef Sokolsky het volgende:
Niet productie- noch verhaaltechnisch. Meer scènetechnisch.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:12 schreef cwk het volgende:
[..]
Over top-100 gesproken, ik zie dat je The good the Bad and the Ugly van een top 10 plek helemaal uit je top 100 hebt geflikkerd. Radicaal.
cwk +1quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:13 schreef cwk het volgende:
[..]
Misschien omdat er ook een martelscene in voorkomt waar tanden de slachtoffers zijn?
op Movie Meter geloof ik, ben vrij zeker dat je em daar er in had. Maar ik vertrouw eerder op jou woord.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:20 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Die heeft bij mij nooit ook maar in de buurt gestaan van de top-10. Hoe kom je daarbij?
[..]
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:39 schreef cwk het volgende:
Zie verhip nu pas dat er nog een derde knakker achter staat. Die daargelaten is de rechter geen knaap trouwens
Vic to the rescuequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:49 schreef victorinox het volgende:
Death and the Maiden - Ben Kingsley & Sigourney Weaver
Van 2 van die films iig wel, maar dat is niet wat ik zoek...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:58 schreef Doff het volgende:
Werd allemaal een remake van gemaakt?
HC deels gebaseerd op DATM?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:56 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, die heb ik nooit gezien. Ik moest overigens wel even aan Hard Candy denken, die daar weer deels op gebaseerd is, maar was niet zo snugger om dus even verder te denken.
Moet eerst maar eens HC gaan kijken, dan zal ik je wat beter snappen dunkt me.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:09 schreef Sokolsky het volgende:
Of nou ja, dat heb ik er zelf van gemaakt, maar het principe vertoont natuurlijk nogal wat gelijkenissen.
Ik ookquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 01:16 schreef cwk het volgende:
[..]
Moet eerst maar eens HC gaan kijken, dan zal ik je wat beter snappen dunkt me.
Ik taai em jongens, tot morgen.![]()
Dat klopt, maar het blijft slechts bij dit lijstje van 11 films:quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:35 schreef EricusMaximus het volgende:
Allemaal S-F films.
Ze worden idd ergens genoemd...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:45 schreef EricusMaximus het volgende:
Ze staan ergens in een lijstje?
Nope, in een film.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:50 schreef EricusMaximus het volgende:
Beste S-F films volgens ... iets?
In een liedje in een film.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:05 schreef EricusMaximus het volgende:
Ah, er wordt naar al deze films verwezen in een film?
Nope, uit 1975.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:11 schreef cwk het volgende:
Misschien in die spoof, met Tim Allen, Galaxy Quest?
Een musical uit 1975.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:14 schreef Doff het volgende:
Hitchhikers Guide to the Galaxy?
Dat is goed.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:04 schreef RuneRose het volgende:
goed..the rocky horror picture show?
Nee, maar het woord Ghost zit wel in de titel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:48 schreef Doff het volgende:
Ghost World?
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:54 schreef cwk het volgende:
Ghost dog: way of the samurai?
Doff +1quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:01 schreef Doff het volgende:
Annette Bening
quote:The shot in which the camera moves in on the mother discovering thatJr. is gone is a direct homage to The Evil Dead (1981), a film on which [director] was an editor.
2 trivia van welke film?quote:The alarm button the clerk presses in the convenience store reads "Odegaard-Trend Security." This is the name of the security company in Sam Raimi's _Crimewave (1985/I)_ .
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:49 schreef flyguy het volgende:
raising arizona:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |