Waarvan akte!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
HOERIGE KUT HIP HOP. IK HOOP DAT JULLIE STERVEN VAN DE WARMTE DOOR DE BONTKRAGEN DIE JULLIE IN DE ZOMER DRAGEN
Je capslock staat slappe drolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
HOERIGE KUT HIP HOP. IK HOOP DAT JULLIE STERVEN VAN DE WARMTE DOOR DE BONTKRAGEN DIE JULLIE IN DE ZOMER DRAGEN
Jij bent stoer, mag ik je handtekening.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik houd shift lang ingedrukt!
Druk is lang op je standby knop danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik houd shift lang ingedrukt!
Jij bent pas stoer, jij gebruikt een worst als sigaarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:02 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Jij bent stoer, mag ik je handtekening.![]()
Nee, die is dichtgeplakt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Druk is lang op je standby knop dan?
HaHaHaHa LOLLER!!!111!!11!!11quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij bent pas stoer, jij gebruikt een worst als sigaar![]()
Dat weten we inmiddels wel, dus hier.quote:
Tha Game derderangsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Ga eens terug op OP stelletje baggeraars, gaat hier om het spel niet de 3de rangs "rapper".
Hey, als jij schijt luisterd fine, maar ga eens terug on-topic.quote:
Jouw topartist, At the Gates danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hey, als jij schijt luisterd fine, maar ga eens terug on-topic.
Niet verder komen dan de zang.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jouw topartist, At the Gates dan.
Dat eerste previewnummer is enkel geschreeuw...
Zegt de man die Omar Santana en 3 steps Ahead in zijn playlist heeft staan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hey, als jij schijt luisterd fine, maar ga eens terug on-topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |