Volgens wikipediaquote:The Game is a social phenomenon and an anti-memory game, the objective of which is to forget its existence. It is spread mostly by word of mouth, leading to a number of variations, but all share the same basic rules:
1. Knowledge of The Game is the only thing required to play it.
2. Thinking of The Game causes a player to lose.
3. A losing player must announce the loss.
Jij bent nog meer 1-issue dan Janmaat.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:12 schreef Camplo het volgende:
Ik wist het. Gothics zijn relschoppers.
Offspr1nger is het bewijs.
''Get Rich or Die Tryin', we thought you was hot,quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:20 schreef razzberry het volgende:
[..]
GGGGGG-UNOT, Black Wall Street for Life.![]()
n00b.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:28 schreef Dirktator het volgende:
The Game. Een kansloze afgevaardigde van de S-s-s-s-s-s-stotterunit, meer niet.
Sorry for not watching TMF.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
n00b.
Hij zit allang niet meer bij G-Unit.
Jij bent Nerd/Stoere hiphopper kruisingquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
n00b.
Hij zit allang niet meer bij G-Unit.
n00b is allang ingeburgerdquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Jij bent Nerd/Stoere hiphopper kruising![]()
n00b zeggen en toch goeie muziek luisteren![]()
Niet bij stoere mensen. Maar jij bent 15 dus je moet nog dingen ontdekken als zuipfeestjes en zuipvakanties.quote:
Ja daar draait het leven om. held.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Niet bij stoere mensen. Maar jij bent 15 dus je moet nog dingen ontdekken als zuipfeestjes en zuipvakanties.
Nah, ik ben niet kansloos.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:34 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Niet bij stoere mensen. Maar jij bent 15 dus je moet nog dingen ontdekken als zuipfeestjes en zuipvakanties.
Zeg ik niet. Je bent een strakke vent, in tegenstelling tot het gros van de Fokkers. Maar je moet geen dingen gaan roepen als gepwnt wie unnen n00b want dan heb je geen leven.quote:
Juist omdat ik zo stoer ben kan ik me dat veroorloven.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Zeg ik niet. Je bent een strakke vent, in tegenstelling tot het gros van de Fokkers. Maar je moet geen dingen gaan roepen als gepwnt wie unnen n00b want dan heb je geen leven.
Nee luisteren naar die rimboe negermuziek is niet kansloos wil je zeggen?quote:
Verdiep je in hiphop gaarnequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:38 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Nee luisteren naar die rimboe negermuziek is niet kansloos wil je zeggen?
![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:38 schreef een17-jarige maagd zonder vrienden die metal luistert het volgende:
[..]
Nee luisteren naar die rimboe negermuziek is niet kansloos wil je zeggen?
![]()
En jij dus ook, wat een kut spel.quote:
50 cent is geen hip-hop, dat is bagger geluid.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Verdiep je in hiphop gaarne.
Ik ben overigens geen 50 Cent luisteraar en dergelijke shit.
maar nu win ik alweerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En jij dus ook, wat een kut spel.
Klopt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:42 schreef Boombastic het volgende:
[..]
50 cent is geen hip-hop, dat is bagger geluid, geen hiphop te noemen.
Jij bent ook een pauper trouwens, beetje mijn FoBo onderkankeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En jij dus ook, wat een kut spel.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:42 schreef Boombastic het volgende:
[..]
50 cent is geen hip-hop, dat is bagger geluid.
Boeiend dat ik naar metal luister, ook ik luister wel is naar hip hop.quote:
Zoals?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:45 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Boeiend dat ik naar metal luister, ook ik luister wel is naar hip hop.
Maar dan wel goede en geen kansloze bagger![]()
Run DMC, Grandmaster Flash and the Furious Five, Afrika Bambaataaquote:
Rot op man, nerdjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef Dirktator het volgende:
Wat een kinderachtige discussie hier zeg. "Nee hiphop is veel beter dan metal", "Welles", "Nietes"...zucht, er moet nog veel plebs getemd worden hier vandaag. Het lijkt me beter dat een modje hier de vuilnis van Chriz2k en de zijnen gaat ophalen.
Oe respect, zeer oldskoolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Run DMC, Grandmaster Flash and the Furious Five, Afrika Bambaataa![]()
doe mij maar een toppertjequote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Run DMC, Grandmaster Flash and the Furious Five, Afrika Bambaataa![]()
quote:
Waarvan akte!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
HOERIGE KUT HIP HOP. IK HOOP DAT JULLIE STERVEN VAN DE WARMTE DOOR DE BONTKRAGEN DIE JULLIE IN DE ZOMER DRAGEN
Je capslock staat slappe drolquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
HOERIGE KUT HIP HOP. IK HOOP DAT JULLIE STERVEN VAN DE WARMTE DOOR DE BONTKRAGEN DIE JULLIE IN DE ZOMER DRAGEN
Jij bent stoer, mag ik je handtekening.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik houd shift lang ingedrukt!
Druk is lang op je standby knop danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik houd shift lang ingedrukt!
Jij bent pas stoer, jij gebruikt een worst als sigaarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:02 schreef Boombastic het volgende:
[..]
Jij bent stoer, mag ik je handtekening.![]()
Nee, die is dichtgeplakt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:04 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Druk is lang op je standby knop dan?
HaHaHaHa LOLLER!!!111!!11!!11quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij bent pas stoer, jij gebruikt een worst als sigaar![]()
Dat weten we inmiddels wel, dus hier.quote:
Tha Game derderangsquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:43 schreef OFfSprngr het volgende:
Ga eens terug op OP stelletje baggeraars, gaat hier om het spel niet de 3de rangs "rapper".
Hey, als jij schijt luisterd fine, maar ga eens terug on-topic.quote:
Jouw topartist, At the Gates danquote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hey, als jij schijt luisterd fine, maar ga eens terug on-topic.
Niet verder komen dan de zang.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jouw topartist, At the Gates dan.
Dat eerste previewnummer is enkel geschreeuw...
Zegt de man die Omar Santana en 3 steps Ahead in zijn playlist heeft staan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Hey, als jij schijt luisterd fine, maar ga eens terug on-topic.
Met The Game ook niet, je moet wat verder luisteren dan die paar nummertjes die op TV zijn gekomen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Niks mis met old-skool NY Gabber.
Klopt; mijn aversie tegen dat hele gabber gebeuren begon pas toen het zo'n massajostiaal gebeuren werd. (maar ja; toen was ik 14 ofzo...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Jup.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:16 schreef OFfSprngr het volgende:
Tja, doelde ook meer op Omar Santana.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jup.
Peter Paul Pigmans is zo New Yorks als je ze maar krijgt.
Zeg dan gewoon gabber, of hardcore.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, doelde ook meer op Omar Santana.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef De_Ananas het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |