Allebij geloven ze dat bepaalde mensen minderwaardig zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:11 schreef Alulu het volgende:
[..]
Appels en peren enzo, wel schattig![]()
Persoonlijk heb ik niet veel met Nazi's, maar zolang ze zich aan de wet houden mogen ze doen en denken wat ze willen. Vrijheid van meningsuiting heb ik hoog in het vaandel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:08 schreef dodegod het volgende:
Boeiend, wat vind je van nazi's ? hun geloven dat bepaalde mensen minderwaardig zijn, dat is precies zo met de islam, die vinden dat alle mensen die niet in god geloven minderwaardig zijn naar de hel moeten.
ik zie geen verschil tussen die twee soorten fascisme
Dat is het probleem niet, in nederland zijn ook geen achterstandsproblemen bij Hare Krishnas, het punt is dat de nederlandse Moslims slecht worden gepredikt door achterlijke figuren, in combinatie met domme agrariers uit oost-turkije en het rif gebergte levert dit een maatschappelijk probleem op.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En we hebben er een godsdienst bijgekregen. Get used to it.
Gabbers met krulpijpen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:12 schreef A_L_N_F het volgende:
de politie kent een hufterbeleid.
gabbers met golfjes met krulpijpen staan op de hufterlijst en de politie houdt ze om de stomste dingen aan. 2 keer per dag papieren controleren etc. eigenlijk illegaal en discriminerend maar toch gebeurd het.
waarom geen moslimlijsten.
gewoon stelselmatig moslims irriteren.
gaan ze vanzelf wel een keer weg.
zie nou maar dat ook de politie wel eens goede dingen doet
Omdat het een godsdienstig iets is wat mij uit mijn slaap houdt. Toch hoeven ze van mij niet weg, dat heb ik nergens gezegd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:09 schreef rutger05 het volgende:
Ik begrijp niet wat deze twee zinnen te maken hebben met mijn reactie 'Waarom moeten kerkklokken hierbij gehaald worden. Kerkklokken zijn al eeuwenlang een onderdeel van het culturele erfgoed van Nederland'.
Alsof ze dat niet doen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:12 schreef A_L_N_F het volgende:
de politie kent een hufterbeleid.
gabbers met golfjes met brulpijpen staan op de hufterlijst en de politie houdt ze om de stomste dingen aan. 2 keer per dag papieren controleren etc. eigenlijk illegaal en discriminerend maar toch gebeurd het.
waarom geen moslimlijsten.
gewoon stelselmatig moslims irriteren.
gaan ze vanzelf wel een keer weg.
zie nou maar dat ook de politie wel eens goede dingen doet
Of met een badmuts.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:14 schreef thabit het volgende:
Zwemmen moslimvrouwen eigenlijk met een hoofddoekje op?
Badmuts neem ik aan. Er zullen ook genoeg moslimvrouwen zijn die geen hoofddoekje dragen en dus ook geen badmuts nodig hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:14 schreef thabit het volgende:
Zwemmen moslimvrouwen eigenlijk met een hoofddoekje op?
Dat mag, iedereen mag tenslotte een mening hebben.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:09 schreef dodegod het volgende:
En het anti-islam verzet groeit, get used to it![]()
Wel als ze geen nat haar willen hebben hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:15 schreef rutger05 het volgende:
Badmuts neem ik aan. Er zullen ook genoeg moslimvrouwen zijn die geen hoofddoekje dragen en dus ook geen badmuts nodig hebben.
Precies, en dan wordt het vervolgens maar doodgezwegen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef dodegod het volgende:
[..]
Allebij geloven ze dat bepaalde mensen minderwaardig zijn
erg heh geen argumenten hebben
Maar dat is dan niet om de reden dat zij hun haren bedekt moeten/ willen houden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wel als ze geen nat haar willen hebben hoor.
Ik ben het zeer zeker met je eens dat de Islam 'gekaapt' wordt door een aantal randfiguren. Hiermee bedoel ik natuurlijk terroristen. Gek genoeg vinden de Moslims die ik ken hen ook niet lief.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:13 schreef raptorix het volgende:
Dat is het probleem niet, in nederland zijn ook geen achterstandsproblemen bij Hare Krishnas, het punt is dat de nederlandse Moslims slecht worden gepredikt door achterlijke figuren, in combinatie met domme agrariers uit oost-turkije en het rif gebergte levert dit een maatschappelijk probleem op.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zwembad: "Hoi, met het zwembad"
Iks: "Hoi, met Iks. Ik zou graag uw zwembad een uurtje willen reserveren voor een besloten gezelschap"
Zwembad "Nee, dat is discriminatie" Piep piep piep
![]()
Jawel hoor, als ik geen nat haar wil krijgen tijdens het zwemmen moet ik mijn haar ook bedekt houden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:17 schreef rutger05 het volgende:
Maar dat is dan niet om de reden dat zij hun haren bedekt moeten/ willen houden.
Een mogelijke oplossing is ook om jezelf kaal te scheren. Worden de haren niet nat en kan niemand er naar kijken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jawel hoor, als ik geen nat haar wil krijgen tijdens het zwemmen moet ik mijn haar ook bedekt houden.
Waarom ben ik daar zelf niet opgekomen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:22 schreef rutger05 het volgende:
Een mogelijke oplossing is ook om jezelf kaal te scheren. Worden de haren niet nat en kan niemand er naar kijken.![]()
Daar zul jij als man nooit achterkomen, want ze doen de gordijntjes dicht als het gezellig wordt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:24 schreef thabit het volgende:
Doen ze dan ook "follow the badmuts"?
hihi moest denken aan 100% abquote:
Eindelijk wat zinnigsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Eigenlijk is die Islam wel een achterlijk geloof. Ik bedoel, Jezus liep gewoon over het water als z'n haar niet nat mocht worden. Dat is toch veel slimmer bekeken.
Als je ook even had gekeken wie de topic heeft geopend, had je meteen gezien wat de insteek was.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:37 schreef Drugshond het volgende:
TT aangepast.
[ONZ] is een paar deuren verder.
Ach, er staan wel meer dingen in de Bijbel die kant noch wal raken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:39 schreef Theodoric het volgende:
Eindelijk wat zinnigs. Alleen na de eerste zin ga je wat de mist in wat betreft de beweegreden van jezus om over het water te lopen. (volgens de bijbel)
Idd, eeuwenoude boeken als stricte basis voor een hedendaags geloof gebruiken is dan ook onzin.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach, er staan wel meer dingen in de Bijbel die kant noch wal raken.
De meeste Moslims die ik ken intepreteren de Koran zoals veel Christenen de Bijbel intepreteren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:42 schreef Theodoric het volgende:
Idd, eeuwenoude boeken als stricte basis voor een hedendaags geloof gebruiken is dan ook onzin.Maar wie gaat dat onze moslimbroeders vertellen
.
je mag het wel vertellen hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:42 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Idd, eeuwenoude boeken als stricte basis voor een hedendaags geloof gebruiken is dan ook onzin.Maar wie gaat dat onze moslimbroeders vertellen
.
Slecht dusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De meeste Moslims die ik ken intepreteren de Koran zoals veel Christenen de Bijbel intepreteren.
Okequote:
Het zijn collegae. Hé kijk nou! werkende Moslims!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:49 schreef Theodoric het volgende:
Maar als jou moslimvrienden niet doen aan dit soort 'fratsen' dan zijn ze best aangepast
Draai er toch niet omheenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het zijn collegae. Hé kijk nou! werkende Moslims!
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:48 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Okeeerst even een levensverzekering afsluiten.
For your information TSE; het idee dat anno 21ste eeuw hoofddoekjes bij de islam horen is ook uit de koran gehaald, ja, dat boekje van 800 jaar oud ja.
Hebben alle Moslima's een hoofddoekje dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:48 schreef Theodoric het volgende:
For your information TSE; het idee dat anno 21ste eeuw hoofddoekjes bij de islam horen is ook uit de koran gehaald, ja, dat boekje van 800 jaar oud ja.
He nee, alle Moslims stelen toch uitkeringen en dragen snorren en eventueel hoofddoekjes?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het zijn collegae. Hé kijk nou! werkende Moslims!
De aangepasten niet nee. Hoe zit het met jou werkende collegae?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hebben alle Moslima's een hoofddoekje dan?
Behalve als ze zwemmen. Dan hebben ze een badmuts op.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
He nee, alle Moslims stelen toch uitkeringen en dragen snorren en eventueel hoofddoekjes?
En hoe zit het met werkende moslima's met hoofddoekjes? Zijn die aangepast?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:53 schreef Theodoric het volgende:
[..]
De aangepasten niet nee. Hoe zit het met jou werkende collegae?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |