Andersom kneus, je Rifbruidje en jij.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik en m'n Rifbruidje
Volg eens wat linkjes bij Google. Ik zie toch echt een hoop lelijke, maar nog niet bejaarde dames. Misschien moeten we eens een steekproef gaan houden. Welke dame biedt zich aan om eens langs te gaan bij de lokale dameszwemochtend/middag/avond om te kijken of er ook niet-bejaarde lelieblanke dames zijn. TSE?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:48 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Hahaomdat een enkele verlepte bejaarde nog dameszwemt is het Nederlandse cultuur wil je zeggen? Van vroeger ongetwijfeld, maar van nu
neen.
Joh....is dat nou sarcasme?quote:Hondenzwemmen? Heb je daar niet van gehoord? Puur Nederlandse cultuur, 200+ hits op google.
(sarcasme voor het geval je het niet snapte)
Voor ons wel ja. Ook al zijn ze consant in ontwikkeling. (Ze ontwikkelen zich naar de wensen van de massa en de vertegenwoordiging.)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waarom zouden Westerse normen en waarden beter zijn dan bijvoorbeeld Oosterse normen en waarden? Ah, omdat wij die gewend zijn. Maar maakt dat ze beter?
De vrijheid om zelf een zwembad af te kunnen huren en er een gordijn op te hangen?quote:
Ze doen maar, maar dan niet zeiken dat ik dat niet doe !!!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De vrijheid om zelf een zwembad af te kunnen huren en er een gordijn op te hangen?
De vrijheid om rustig op je gemak baantjes te kunnen trekken zonder gedoe?
'Hassan, het is nu kwart voor elf, die computer moet nu uit!'quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef -IksRee- het volgende:
Sprak hij vanaf Big Mammas bijkamertje.
Dat vinden wij fijn ja. Begrijp me niet verkeerd, ik ook. Maar vooral omdat ik niet anders gewend ben, vrees ik. Al die vrijheid heeft natuurlijk ook negatieve vruchten afgeworpen. Maar dáár hebben we het nu niet over natuurlijk...quote:
Jij wil niet samen met Iks gezellig een mannetjes zwemavond houden?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef dodegod het volgende:
[..]
Ze doen maar, maar dan niet zeiken dat ik dat niet doe !!!![]()
![]()
![]()
Er zal vast wel een niet bejaarde blanke vrouw zijn die aan dameszwemmen doet, de bottomline is dat het praktisch niet meer plaatsvind.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volg eens wat linkjes bij Google. Ik zie toch echt een hoop lelijke, maar nog niet bejaarde dames. Misschien moeten we eens een steekproef gaan houden. Welke dame biedt zich aan om eens langs te gaan bij de lokale dameszwemochtend/middag/avond om te kijken of er ook niet-bejaarde lelieblanke dames zijn. TSE?
[..]
Joh....is dat nou sarcasme?![]()
Nee, vind vrouwtjes leuker dan mannetjesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jij wil niet samen met Iks gezellig een mannetjes zwemavond houden?
Ik word iedere zondag door 3 kerkkloken gewekt. Op vrijdag zit ik om 7.00 al in de auto, dus kom maar op met die minaret.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef Theodoric het volgende:
Voor ons wel ja. Ook al zijn ze consant in ontwikkeling. (Ze ontwikkelen zich naar de wensen van de massa en de vertegenwoordiging.)
Je kan echter wel de proef op de som stellen en een minaret op je dak bouwen. Vervolgens er om 7 uur 'sochtends als een imam in het arabisch uit lopen blèren op vol volume en kijken wat de buurt er van vind.![]()
Iks wil ook wel best het vrouwtje spelen hoor, hij is de beroerste nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:56 schreef dodegod het volgende:
[..]
Nee, vind vrouwtjes leuker dan mannetjes![]()
De vrijheid niet hebben als vrouw om gemengd te kunnen gaan zwemmen, omdat manlief dat niet goed kan keuren, zoals te lezen is in het nieuwsbericht. Het is niet enkel uit vrije wil dat deze vrouwen kiezen voor ongemengd zwemmen. Voor andere groepen, zoals bijvoorbeeld bejaarden en corpulente mensen, is dat wel het geval.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De vrijheid om zelf een zwembad af te kunnen huren en er een gordijn op te hangen?
De vrijheid om rustig op je gemak baantjes te kunnen trekken zonder gedoe?
Hoe sociaal, niet denken aan je burenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik word iedere zondag door 3 kerkkloken gewekt. Op vrijdag zit ik om 7.00 al in de auto, dus kom maar op met die minaret.
De buurt zal je het in dank afnemen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik word iedere zondag door 3 kerkkloken gewekt. Op vrijdag zit ik om 7.00 al in de auto, dus kom maar op met die minaret.
Waarom wil jij niet met een stel gezellige WASP's zwemmen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:56 schreef dodegod het volgende:
Nee, vind vrouwtjes leuker dan mannetjes![]()
Ja hoor, ik trek wel een paar baantjes met ze mee.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Volg eens wat linkjes bij Google. Ik zie toch echt een hoop lelijke, maar nog niet bejaarde dames. Misschien moeten we eens een steekproef gaan houden. Welke dame biedt zich aan om eens langs te gaan bij de lokale dameszwemochtend/middag/avond om te kijken of er ook niet-bejaarde lelieblanke dames zijn. TSE?
Joh....is dat nou sarcasme?![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:55 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
'Hassan, het is nu kwart voor elf, die computer moet nu uit!'
'Ja, ma..'
![]()
tja, als zij niet van de westerse samenleving houden, wat doen ze hier dan nog?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat vinden wij fijn ja. Begrijp me niet verkeerd, ik ook. Maar vooral omdat ik niet anders gewend ben, vrees ik. Al die vrijheid heeft natuurlijk ook negatieve vruchten afgeworpen. Maar dáár hebben we het nu niet over natuurlijk...
ben jij zo'n nederlandse vrouw die bij gebrek aan vrienden en (negatieve) aandacht maar moslima is gewordenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja hoor, ik trek wel een paar baantjes met ze mee.
Preciesquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
tja, als zij niet van de westerse samenleving houden, wat doen ze hier dan nog?
ze parasiteren gewoon op de economie van het westen terwijl ze met hun kutmentaliteit het leefgenot van de andere westerlingen verzieken.
keihard aanpakken. laten we eens beginnen met het complete gezin terug sturen als een gezinslid geen nederlands kan.
Juist dat is de manier!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:59 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
tja, als zij niet van de westerse samenleving houden, wat doen ze hier dan nog?
ze parasiteren gewoon op de economie van het westen terwijl ze met hun kutmentaliteit het leefgenot van de andere westerlingen verzieken.
keihard aanpakken. laten we eens beginnen met het complete gezin terug sturen als een gezinslid geen nederlands kan.
Waarom mogen Moslims geen gebedshuis hebben? Wat mij betreft zetten ze er een pal voor mijn deur, het zal me jeuken. Is een keer iets anders dan het clubhuis voor allochtone vrouwen waar ik nu naast woon.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:58 schreef Theodoric het volgende:
De buurt zal je het in dank afnemen.
Ja inderdaad, religieus fascisme is een heerlijk systeemquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:01 schreef Alulu het volgende:
[..]
Preciesen het worden er steeds meer, ennnn er staan weer 70 Moskeeen in de planning om bij te bouwen + de Moskee in R'dam Zuid is bijna af, we gaan goede tijden tegemoet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |