quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben ook gewoon tevreden met mijn toestel. Ik gebruik hem dan ook niet zo vaak. Ik heb puur omdat het makkelijk is dat je bijna altijd kan bellen, waar je ook bent.
Gelukkig welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik vind al die extra dingen juist cewl!! Daarom ga ik die nieuwe W810 aanschaffen (abo loopt toch af) Ach smaken verschillen
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:00 schreef Bluezz het volgende:
Als jullie beloven niet te gaan lachen, plaats ik mijn mobje
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Hij kan bellen, sms-en piepen en trillen
Zo erg fout/oud/whatever is dat toestel toch ook nietquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:01 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Hij kan bellen, sms-en piepen en trillen
Moet je voorstellen, anders was ik nu ook een modje geweestquote:
W810i ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:58 schreef Eilanden het volgende:
w800 hier ook nog altijd een toptoestel
Nee, dat kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, anders was ik nu ook een modje geweest
Grappig dat je nog steeds in spanning zit nadat Bluezz 'em al gepost heeftquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:01 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee in SCHpanning wacht op het mobieltje van Bluezzie
Die kan je toch wel ergens kopen (een avond martk/ zwarte markt)quote:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me niet voorstellen
Anders lees je de edit even, die er voor deze opmerking van jou al stond. Geeft niks hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Grappig dat je nog steeds in spanning zit nadat Bluezz 'em al gepost heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |