Wie zou je dan als aanvoerder bestempelen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lucius als aanvoerder?
Wordt alleen maar mooier in Zuid
Green lijkt me beterquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:43 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wie zou je dan als aanvoerder bestempelen?
Geband?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom is D-K nu weer gebanned trouwens? (tvp
)
Iets met joden en Auswitsch in 1 zin of zoquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:48 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waarom is D-K nu weer gebanned trouwens? (tvp
)
Waarom dan? Ik zie hem tijdens een wedstrijd geen rol vervullen als leider.quote:
...In de nacompetitiequote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:52 schreef Superheld het volgende:
Anders maak Pi-Air aanvoerder, dan gaan jullie het zeker goed doen.
Quick Boys vangt ook nog gewoon ff 9 ton voor Kuytquote:Met het uiteindelijke vertrek van Dirk Kuyt naar Liverpool rinkelde de kassa niet alleen voor Feyenoord dat maar liefst achttien miljoen euro opstreek voor de 26-jarige Katwijker. Commercieel directeur Chris Woerts van de Rotterdammers liet vanmiddag op Radio Rijnmond weten dat zijn twee voorgaande clubs, Quick Boys en FC Utrecht, ook ieder vijf procent van de transfersom tegemoet mogen zien.
Is ook iets...quote:
Is geen regel. Dat is gewoon bij de contractbesprekingen afgedwongen zo.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:54 schreef daaaaan het volgende:
Gaat verdomme dus gewoon 1,8 miljoen van dat geld afEcht een belachelijke regel altijd dit.
Moet niet kunnen vind ik.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is geen regel. Dat is gewoon bij de contractbesprekingen afgedwongen zo.
quote:
Vind ik ook niet kunnen. Wel goed voor kleinere clubs, dus hoeft van mij niet te verdwijnen zo een optie.quote:
Sinds hij wordt gebruikt als bashmateriaal. Ik kom op voor de zwakkere.quote:Sinds wanneer ben jij zo'n Kolkka-fan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |