quote:
Ik bedoelde het gevoel wat je fysiek voelt, niet wat er tussen je oren zit.
Nu ben ik sowieso niet bang voor wat lichaamseigen vloeistoffen, dus een gevoel van walging zeker niet. Als ik door een leuke meid in m'n mond gespuugd zou worden zou ik wel iets hebben van: 'lekker!' maar dat is het dan ook wel. Ik zou het niet geweldig willen noemen -- daarvoor merk je er te weinig van.
En ALS je er iets van merkt, dan is het meestal een smaak die je liever niet proeft. Bijvoorbeeld als de ander een eerst de neus ophaalt voor het spugen of als de ander nog een nasmaak heeft van eten of drinken. Al kan dat laatste ook wel lekker zijn, iemand die net een zoete cocktail heeft gedronken kan best lekker smaken . . . Al hoef je niet zo bang te zijn voor een vieze smaak, iemand die zo'n smaak heeft zal niet zo gauw spugen (of hij/zij moet een pesthekel aan je hebben), net als dat zo iemand niet snel zal gaan zoenen.
Maar al met al is het niets bijzonders. Als de ander een vrij neutrale smaak in de mond heeft dan proef je gewoon niets, en als het in een spray gespuugd wordt voel je er ook niets van. En dan is een tongzoen gewoon veel lekkerder, want daar merk je wel wat van.