Wat isquote:Het Openbaar Lichaamvormde tussen 1955 en 1996 het bestuur van het Markermeer en de Oostelijke en Zuidelijke Flevopolder in die gebieden, waar nog geen gemeente was ingesteld. Het Openbaar Lichaam
werd bestuurd door een landdrost. Deze landdrost was tevens directeur van de Rijksdienst voor de
.
Nee, het legt een rails neer. En dat moet supersnel, anders ontspoort hij!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:00 schreef Tokay het volgende:
Zomaar. Die vond ik erg koddig.
Bewoog hij zich nou voort op een skateboardje, en duwde hij zich af met twee stokken?
Ik heb dat nooit goed kunnen ontdekken, en jij kunt mij daar vast uitsluitsel over geven.
Geweldig!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, het legt een rails neer. En dat moet supersnel, anders ontspoort hij!
[afbeelding]
Er zijn er 6 geweestquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:15 schreef pyl het volgende:
Ik weet wel wie die landdrost was.
Jawel. Bedoel je omdat nodish18 niet bold is? De punten namelijk wel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
Daf, ik was toevallig een topic aan het teruglezen. Ik vroeg me af of je dit punt hebt gezien (dus meegeteld): Algemene Kennis Quiz Deel 190
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Openbaar Lichaam flevoland???
Ah, okee. Inderdaad. Erg oplettendquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Jawel. Bedoel je omdat nodish18 niet bold is? De punten namelijk wel.
Slaapsequote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Het gaat niks worden met die punten.
Ik ga vroeg mijn bed in.
Truste Wycciequote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Het gaat niks worden met die punten.
Ik ga vroeg mijn bed in.
Slaapsequote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:46 schreef Berkery het volgende:
Ik zocht Het Openbaar Lichaam Zuidelijke IJsselmeerpolders.
Nu ga ik![]()
![]()
Je bent zo jong als je je voelt!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, ik denk dat Berkery die leeftijd al gepasseerd is.
Dat komt uit die aflevering met die criminele pinguin die de kamer van grommit huurt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, het legt een rails neer. En dat moet supersnel, anders ontspoort hij!
[afbeelding]
The Wrong Trousers. Geniaal!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:57 schreef AntonDingeman het volgende:
Dat komt uit die aflevering met die criminele pinguin die de kamer van grommit huurt.
Jaja .... tot hoe lang is dat nog?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Terug van Noorderzon. Het ultieme geluk is daar rond te lopen en alles in je op te nemen.. heerlijk!
Ja.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 00:28 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dus je zit weer thuis, Stanley?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |