Veel plezier en tot volgende weekquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:55 schreef MaJo het volgende:
Ik ga richting BiddinghuizenTot na het weekend
Doe maarquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:08 schreef Homdeck het volgende:
Ik kan wel een linkje geven, maar dan moeten jullie die schuifbalk bovenin laten staan. dan kun je het niet lezen. Doen?
Titel ergens uithalen is gemakkelijk: Rechtsklik op de file en dan Properties of Eigenschappen kiezen. Dan het tweede tabblad bovenhalen. Daar kun je alles wijzigen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:02 schreef Homdeck het volgende:
ik heb een stukje geupload maar ik krijg die verrekte titel er niet uit
ok weet ik dat voor de volgende keerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Titel ergens uithalen is gemakkelijk: Rechtsklik op de file en dan Properties of Eigenschappen kiezen. Dan het tweede tabblad bovenhalen. Daar kun je alles wijzigen.
Mag ik U nederig verzoeken mijn nederigste verontschuldigingen te aanvaarden?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:17 schreef Homdeck het volgende:
Kinshasa is de hoofdstad van de Democratische Republiek Congo
Brazzaville is goedquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Owja, die zijn anders.
Brazavile dan maar.
voor deze ene keer danquote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:20 schreef pyl het volgende:
[..]
Mag ik U nederig verzoeken mijn nederigste verontschuldigingen te aanvaarden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |