Blues for the red sun vind ik ECHT zwaar ruig!
Zijn er nog meer mensen die van deze muziek houden en hebben die mischien nog tips voor andere stonerrock bands?
Verder zijn Monster Magnet, Queens of the Stone Age tamelijk bekend.
Maar Kyuss is op zich genoeg, als je dat al niet leuk vindt, dan hoef je die andere bands niet te proberen
quote:Praat eens met Doc, die houdt ook van stonerrock en van K3!
Op vrijdag 28 december 2001 22:06 schreef LenL het volgende:
K3
quote:Koel...
Op vrijdag 28 december 2001 22:14 schreef Beatrice het volgende:[..]
Praat eens met Doc, die houdt ook van stonerrock en van K3!
quote:Favoriete Stonerrock bands
Op zaterdag 29 december 2001 11:50 schreef Theeboon het volgende:
Wat is stonerrock nou...?
Verder ben ik het niet met beatrice eens, Monster magnet lijkt niet op kyuss en je kan absoluut eerstgenoemde diggen en laatstgenoemde niet. * kama digt allebei
Wat ik bedoelde is dat als je Kyuss niets vindt, stonerrock uberhaupt niet jouw genre is.
Maar wie weet, misschien zijn er wel mensen die inderdaad Kyuss niets vinden en MM helemaal te gek (hoe is het mogelijk? )
quote:Ik zal je uit de twijfel halen, ik ken er persoonlijk enkele. Tsja, de MM sound is toch ook niet naast die van kyuss te leggen (nog afgezien van de zang!)? Een naast familielid van me (jaja..) vind kyuss toonloos gebrom met een monotone zanger die zijn microfoon niet weet te vinden. Daarnaast vind hij MM inmiddels (door moi) geweldig! Ik kan het hem niet uitleggen, it's like that ha! and that's the way it issss
Op zaterdag 29 december 2001 12:20 schreef Beatrice het volgende:
Maar wie weet, misschien zijn er wel mensen die inderdaad Kyuss niets vinden en MM helemaal te gek (hoe is het mogelijk?)
quote:We can work it out, we can work it ouhout...
Op zaterdag 29 december 2001 14:05 schreef Zanderrr het volgende:
hoewel ik nog een aantal 'essentiele' titels mis in mijn platenkast
[*btw-mode] Opastoner BS rules gorillabutts (don't smoke them)[/*btw-mode]
Stonerrock in Amsterdam
Stonerrock
Queens of the Stone Age
Dozer meeting 23/11/2001
En een onmisbare site voor de doorgewinterde en beginnende fan: www.stonerrock.com
Denk overigens dat Fok's No1 stonerrock Fan B1tchwax is
(heeft meer Stonerrock CDs dan ik en ik heb er ook al wel een stel )
quote:Behoorlijk verschillend zijn ze. Blues for the Red Sun is wat rauwer. Welcome to sky valley de meest "easy listening".
Op zaterdag 29 december 2001 18:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Blues for the Red sUN??vIND JE Welcome to sky valley niet beter>????
... And the circus leaves town (de meest 'rock'-achtige) is even goed.
Zou geen keus tussen de albums kunnen maken als beste. Verschilt per moment. Nu denk ik "Blues for the red sun" maar dat kan morgen dus weer anders zijn .
oja leuke stonersite is die van roadburn maar weet ff het adres nie meer maar is goeie site ook met tourdata van verschillende bands enzo
Maar voor andere stoner... Natuurlijk Celestial season - Chrome. En voor de wat rustigere stoner het album Lunchbox diaries (mijn favo van celestial).
Wat ook wel lekker is, maar niet helemaal stoner is Lawn - Lawn-dro-mat.
Zij komen uit groningen en hebben net hun cdtje uitgebracht. Errug relexed. Beetje mengelmoesje van Stoner/Motorpsycho-Mogwai/Smashing Pumkins en nog wat bandjes...
enne.. tip voor de mensen die het net als ik leuk vinden: as zaterdag speelt suimasen in de melkweg en alhoewel zij meer op motorpsycho lijken: spoiler staat in het voorprogramma en die maken toch zeker onvervalste stonerrock (maar dan wel weer afgekeken van 7zmua7).
quote:hahaha en twee van die ouwe 7zuma7 leden zitten nu in suimasen dus
Op zondag 30 december 2001 15:35 schreef piep het volgende:
enne.. tip voor de mensen die het net als ik leuk vinden: as zaterdag speelt suimasen in de melkweg en alhoewel zij meer op motorpsycho lijken: spoiler staat in het voorprogramma en die maken toch zeker onvervalste stonerrock (maar dan wel weer afgekeken van 7zmua7).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |