ja sry ik sloot hem een paar keer heel snel achter elkaar, hij moet het nu goed doenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:17 schreef BMH het volgende:
[edit: hij wil niet connecten... Ik zie de server trouwens wel staan :S]
mn pc is te langzaam, en ik ben meer een die hard mohaa fan..quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Godsamme huilie, krijg je es iets gratis.
Dit spel heeft awards gewonnen, dat jij er nou geen zak van kunt
Was leuk je in de server te hebbenquote:
eensch.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:25 schreef SlaadjeBla het volgende:
Ik vind fear combat echt super. Zojuist gespeeld en dit is echt wel iets waar ik op ga blijven hangen. Lekkere combinatie tussen flink fraggen zoals in quake en tactisch zoals in counterstrike. Vooral CTF vind ik erg de moeite waard. Teamspel is wel mijn ding.
Kijk aan! Ik ben er bij hoor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:11 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Was leuk je in de server te hebben
server draait nog tot 21:00 uur en dan morgen weer vanaf 10:00
Leukquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:53 schreef Ipho het volgende:
Kijk aan! Ik ben er bij hoor.
Doet die het ook met Xfire al? Want dan moeten we met zijn allen Xfire gaan gebruiken en elkaar toevoegen, is ook makkelijk. Fok! Clanwhoo ik heb er echt zin aan.
Sterker nog, speel het nuquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:19 schreef McGilles het volgende:
Ik snap niet dat zoveel mensen in dit topic het een geweldig spel vinden, hebben jullie CS:source totaal niet gespeeld dan?
Ik speel cs af en toe de afgelopen maanden, maar als ik een spel wil spelen verkies ik zeker cs boven fearquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:23 schreef Cid het volgende:
[..]
Sterker nog, speel het nu.. Maar wil F.E.A.R ook wel proberen
Je moet naar favourites (of hoe je het ook schrijftquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:04 schreef Miiso het volgende:
Uhm ik kan niet meer op de server komen omdat er een andere versie draait? how the Fok! is that possible? ik heb mijn game niet geupdate....
gamespeed verhoogd?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:24 schreef Ame_thyst het volgende:
De Fok! gaming server is weer online!
Run speed iets verhoogt (1.5)
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:36 schreef BMH het volgende:
[..]
gamespeed verhoogd?Dat vinden fokkers niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |