ligt helemaal aan de gamemode.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:27 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat een bagger spel, alles loopt wel aardig op maximum settings. Maar ik krijg echt het gevoel alsof ik met een puddingbuks rond ren. Ik ben toch meer van het rennen en schieten maar dit is meer campen.
Heb je gelijk in, laat ik me specificeren tot de gameplay die me niet beviel. Ik speelde TDM, dat bevalt me doorgaans erg goed bij games.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:49 schreef BMH het volgende:
[..]
ligt helemaal aan de gamemode.
En om nu een spel bagger te nomen als het alleen niet binnen ja smaak valt :S
Ik speel eigenlijk enkel Slomo CTF met Furr.. Probeer dat eensquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, laat ik me specificeren tot de gameplay die me niet beviel. Ik speelde TDM, dat bevalt me doorgaans erg goed bij games.
Ja ik ook TDM in een kantoor of iets, was best gaafquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, laat ik me specificeren tot de gameplay die me niet beviel. Ik speelde TDM, dat bevalt me doorgaans erg goed bij games.
Ik kreeg geheel ongevraagd een 2e code.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Sure moment.
[edit: Mmmhh ik krijg geen 2e mail. Ook niet op andere mailadressjes
]
Slomo CTF graagquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:57 schreef Ame_thyst het volgende:
Okey ik host op het moment een Fok! Dedicated server:
Name: Fok! Gaming Server
IP: 83.87.32.152
Port: 27888
players: 8 (als er veel interessis verhoog ik aantal)
DM (kan veranderen op aanvraag)
alle mappen - 20 minuten per map - 1 ronde per map
Iedereen hartelijk welkom!
ik ga ff eten![]()
Slomo CTF kent gelukkig wat meer diepgang.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:47 schreef Merovingian het volgende:
best een gaar spel, alleen maar rennen en schieten![]()
Dat heet nu: "lezen".quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:58 schreef agRESSIV-e het volgende:
1.7GB downloaden, voor zo'n slap 13-in-een-dozijn spel.
uninstall, en weg ermee, bagger
Wat BMH al zegt, ga es lezen voordat je een bestand van 1.7 gb downloadquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 18:58 schreef agRESSIV-e het volgende:
1.7GB downloaden, voor zo'n slap 13-in-een-dozijn spel.
uninstall, en weg ermee, bagger
nee.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Heb je GameSpyArcade nodig om het perse te spelen multyplayer?
Kitaa!!!!!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:15 schreef Ame_thyst het volgende:
BMH wil liever een Slowmo CTF server...hier is hij dan![]()
Okey ik host op het moment een Fok! Dedicated server:
Name: Fok! Gaming Server
IP: 83.87.32.152
Port: 27888
players: 16
Slowmo CTF
alle mappen - 15 minuten per map - 1 ronde per map
Iedereen hartelijk welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |