Zou wel beter zijn jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:43 schreef boem-dikkie het volgende:
We moeten eigelijk van het volgende Topic-deel even een wat centraler topic maken, met speler namen, server informatie en wat meer informatie , mss de download links etc.
Dat is inderdaad wel een lief wapen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
jep zo'n soort blauwe bliksem ding
Zolang hij on-officeel blijft is het goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:08 schreef Secretus het volgende:
Ik heb ook even een on-officiele Fok! server opgezet![]()
Maar ik heb wel de uberwapens uitgeschakeld, omdat er anders mensen zijn die alleen maar die gaan gebruiken en daar sta je meestal best machteloos tegen.
Hij is aant connecten schatquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:15 schreef BMH het volgende:
Join join!!!!
Name: Fok! Gaming Server
IP: 83.87.32.152
oke als je de serverlijst voor je hebt zie je rechts onder Favorites staan. Klik daarop en dan vervolgens op Add Ip.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:24 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe de fuck kan je zoekenNiet echt van plan om al die servers door te spitten...
Even uit proberen dan maarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
oke als je de serverlijst voor je hebt zie je rechts onder Favorites staan. Klik daarop en dan vervolgens op Add Ip.
Dan vul je even dit ip adres in: 83.87.32.152:27888 en dan op OK oid. dan kun je boven aan de serverlijst , de lijst filteren op Internet/Lan etc en ook op Favorites, als je m dan op Favorites filterd staat ie derbij !
Oh doe maarquote:moet ik je ook in e OP zetten skappybil?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Even uit proberen dan maar
[..]
Oh doe maar{FOK!]Skippybal
Geen skapybil![]()
![]()
:S wtfquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
Kutzooi weer het zelfde probleem met bepaalde maps wat ik ook met F.E.A.R. hadHelemaal zwart met een paar licht punten en een framerate van 0.5 per seconde
!
Dat hoort zo..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:34 schreef -skippybal- het volgende:
Kutzooi weer het zelfde probleem met bepaalde maps wat ik ook met F.E.A.R. hadHelemaal zwart met een paar licht punten en een framerate van 0.5 per seconde
!
Die penetrator is inderdaad best sterk, maar daar staat een lage rate-of-fire tegenover. Ik vind het best een gebalanceerd spel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:55 schreef McGilles het volgende:
Wat beschouwen jullie als uber-wapens? Want die 10mm begingun (ben even de naam kwijt) is al uber vind ik, veel te makkelijk om daarmee te killen
Bedanktquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:35 schreef SlaadjeBla het volgende:
Goede server. ik kom nog vaker. Bedankt voor het hosten.
op ESC drukken en dan choose weaponquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:44 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe kan eigenlijk tijdens een pot weer van wapen wisselen? Als je dood bent zeg maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |