Het liefst douchegels..quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moet het per se schuim zijn, of mag het ook zeep zijn? Erg zoet en erg lekker is dan Rockstar.
Van de douchegels weet ik het eigenlijk niet zo goed, ik heb alleen Olive Branch en Happy Hippy en die zijn niet zoet.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:33 schreef CherryLips het volgende:
snow fairy
komt over een paar maandjes weer met de kerst
Een gedeelde eerste plaats met mij met dank aan Americain Creamquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:10 schreef lienelien het volgende:
Maar ik had wel het meest lekker ruikende haar van heel lowlands![]()
![]()
Heerlijk klusje ja. Ik ben inmiddels wel klaar, maar het dilemma is, mijn baas heeft me geen etensvergoeding uitgekeerd, dat is 31 keer 4 euro die ik nog tegoed heb (E124). Aan de andere kant hebben ze op sommige punten ook teveel uitgekeerd, ik zit nu dus te twijfelen of ik die etensvergoeding nog op kan eisen zonder dat het opvalt dat ik te veel geld heb gekregen voor die andere dingen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:32 schreef p-etr-a het volgende:
Aah heerlijk klusje zeg! Succes!
Als ik 1 keer een bad had zou ik Blue Skies and Fluffy White Clouds gebruiken (denk ik), maar dat geldt voor jou natuurlijk niet.
Dat zat er ook in bij mij, win ik nu?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:12 schreef Sade het volgende:
[..]
Een gedeelde eerste plaats met mij met dank aan Americain Cream![]()
+ Ultimate Shine + HIWTK + Soft coeur...quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:36 schreef lienelien het volgende:
Dat zat er ook in bij mij, win ik nu?![]()
![]()
Gelukkig ruikt Snow Fairy heel natuurlijk.quote:Ik wilde hem laatst halen maar toen ik er in de winkel nog eens aan snuffelde vond ik hem niet zo denderend. Een beetje erg chemisch zeg maar, soort zoete rubber-luchtje.
Hoe frustrerend moet dat voor je zijn! Dicht bij de Lush, maar geen mogelijkheid om er heen te gaan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:12 schreef Aarti het volgende:
Sorry Sade, ik woon wel in de buurt van een Lush, maar ik werk elke dag, en kan het dus n iet halen
Ik heb bijna alles wat ik wil, dus de drang om te Lushen is niet zo groot meerquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:30 schreef Sade het volgende:
[..]
Hoe frustrerend moet dat voor je zijn! Dicht bij de Lush, maar geen mogelijkheid om er heen te gaan.
Wel een goede manier om het geld binnen te houden, bij mij zou het uitgegeven zijn nog voordat ik het binnen had
rock starquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:31 schreef Maeghan het volgende:
Hahaha, CherryLips, weet je wat ik tegenkwam van jou op het andere forum?
[..]
Gelukkig ruikt Snow Fairy heel natuurlijk.![]()
Ah, ik alleen nog Big Banana Moon.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:56 schreef Sade het volgende:
[..]
+ Ultimate Shine + HIWTK + Soft coeur...
Ach gekheid, leuk weekend gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |