Jeeej, ik ben weer bij de Lush in Amsterdam geweest.
Er kwam meteen een meisje naar me toe: Ken je de producten van Lush?
Ze was heel aardig en beantwoorde al mijn vragen. Ze liet me ook nog even een ingevroren Jelly zien. Ik dacht namelijk dat het echt een ijsklontje zou worden, maar dat is blijkbaar niet zo. Nadeel is dan natuurlijk wel dat het dan heel koud is, en nu de herfst voor de deur staat is dat niet echt ideaal
![]()
Fijne aan haar vond ik ook wel dat ze met rust liet toen ik zei dat ik nu nog even rustig rond ging kijken.
Ben weer thuis gekomen met een flink mandje vol en een dikke grijns op mijn gezicht
![]()
(en een stuk lichter, maar dat maakt allemaal niets uit
![]()
)
Voor een vriendin van me heb ik de Honey Farm gehaald. Ze had eens een stuk HIWTK geprobeerd van mij en dat vond ze super, dus dit moet wel in de smaak vallen dacht ik zo.
Wéér een Soft coeur. Die stukjes zijn ook veels te klein! De eerste was te snel op, de tweede is gesmolten, dus we gaan voor nummer 3.
Een nieuwe Hybrid en een Karma Komba. Ik ben erg benieuwd wat ik er van ga vinden. Naar wat ik zo lees krijgt Karma namelijk best wisselende reacties. Uiteraard met nog een blikje erbij.
Een amazonian. Ik was op zoek naar een grotere massagebar en kwam dus al vrij snel bij deze uit.
Een klein flesje Skin Sin. Vooral dat er Cherry op staat trekt me erg aan. Maar goed, toch de kleine versie gehaald, mocht het niet bevallen, dan kan dat niet zoveel kwaad.
Een Honey Trap. Ik vond het nog wel moeilijk om te kiezen met al die smaakjes, dus maar gekozen voor weer een Honey. Tot nu toe bevalt me dat namelijk telkens goed, dus vandaar die maar gekozen. toen ik hem in de trein deed voelde ik het een beetje tintelen en dat was best lekker.
Voor een ander vriendinnetje heb ik nog een stuk Oh lala gehaald. Ze had al eens een stuk It was the night before christmas van me gehad en die was bijna op. Ik had het idee dat deze er wel wat van weghad, dus heb die voor haar gehaald.
Bij de kassa heb ik nog gevraagd om monstertjes omdat ik moeilijk vanwege de afstand van alles kan uitproberen. Het meisje dat me bij binnenkomst ook had geholpen vroeg nog of ik een bad had, helaas niet, dus kreeg ik een stuk Fuel en een stuk Aromarant. Kwam mooi uit want dat waren weer twee producten (van de hele lijst) waar ik wel benieuwd naar was.
Kortom: ik ben weer zeer tevreden en happy met mijn lushbezoek en aankopen!