abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41237598
Beetje laat, alweer maar toch een reactie.
Herbalism kon niet meer besteld worden maar het meisje in de winkel wist niet waarom, ze snapte het zelf ook niet.
Ik vond de pina colada jelly wel lekker ruiken, die jasmijn ben ik niet zo weg van, al valt het mij van een jasmijnzeep wel erg mee.
Gek op mooie kleding.
  maandag 28 augustus 2006 @ 07:38:19 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41247300
Gister de Soft Shampoo Bar gekocht, omdat de Hard stonk .

En Dizer heeft lekker niks gekregen aangezien 'ie stiekem zelf de dag van tevoren al was geweest .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:51:48 #228
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41247782
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 07:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
En Dizer heeft lekker niks gekregen aangezien 'ie stiekem zelf de dag van tevoren al was geweest .
ben ik nog steeds boos over

pssst... heeft Antwerpen een Lush?
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:57:31 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41248839
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 08:51 schreef Dizer het volgende:

[..]

ben ik nog steeds boos over
Wel met iemand anders naar Lush gaan, maar niet met ons .
quote:
pssst... heeft Antwerpen een Lush?
Nee .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:01:28 #230
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41248917
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wel met iemand anders naar Lush gaan, maar niet met ons .
[..]

Nee .
En nu?
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:02:23 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41248934
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:01 schreef Dizer het volgende:

[..]

En nu?
Ernstig compenseren met Belgische chocolade?
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:11:35 #232
22273 Dizer
Save the beard!
pi_41249119
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 10:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ernstig compenseren met Belgische chocolade?
Moet maar Alhoewel... ik krijg altijd honger als ik naar Lush producten kijk, nu kan ik het dan echt eten

We moeten maar compenseren met Frankrijk als jullie meegaan Daar hebben ze in Parijs toch wel lush?
pi_41250868
JEEEEEEJ!!!

Mijn man belt me net. Een collega wilde het werk wel van hem overnemen en hij komt nu naar huis zodat we toch nog lekker een dagje weg kunnen!
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_41250984
Onverwacht is extra leuk he? Geniet ervan!
pi_41261313
Lush en ik worden geen vriendjes dit is de 2de keer dat er iets fout gaat met afleveren....
maar goed, als het goed is krijg ik het dan iig van de week binnen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41261426
argh nog vier weken tot londen en dus lush
m'n vriendin vermoordt me als ik weer naar die winkel moet. ze vindt het verschrikkelijk en veel te duur
Tap tap tap
pi_41261533
Balen Bar dat het afleveren zo k*t gaat.

Cherry lips hier word al een Lush-trip gerekend tot excursies e.d als we naar Londen gaan
In november ga ik
pi_41261588
ik gooi m'n vriendin gewoon de disney store in en ren dan de lush in, ze hoeft het niet eens te merken
Ik ga iig een halve liter Olive Branch halen want die vliegt er doorheen. en de nieuwe zeepjes
Tap tap tap
pi_41261988
Ja maar de disney store staat ook in het excursieschema hier
Gelukkig ben ik met mijn vriend en die vind Lush erg lekker en Disney veel gevaarlijker voor zijn portomonix
pi_41270688
Jeeej, ik ben weer bij de Lush in Amsterdam geweest.

Er kwam meteen een meisje naar me toe: Ken je de producten van Lush?
Ze was heel aardig en beantwoorde al mijn vragen. Ze liet me ook nog even een ingevroren Jelly zien. Ik dacht namelijk dat het echt een ijsklontje zou worden, maar dat is blijkbaar niet zo. Nadeel is dan natuurlijk wel dat het dan heel koud is, en nu de herfst voor de deur staat is dat niet echt ideaal
Fijne aan haar vond ik ook wel dat ze met rust liet toen ik zei dat ik nu nog even rustig rond ging kijken.

Ben weer thuis gekomen met een flink mandje vol en een dikke grijns op mijn gezicht (en een stuk lichter, maar dat maakt allemaal niets uit )

Voor een vriendin van me heb ik de Honey Farm gehaald. Ze had eens een stuk HIWTK geprobeerd van mij en dat vond ze super, dus dit moet wel in de smaak vallen dacht ik zo.

Wéér een Soft coeur. Die stukjes zijn ook veels te klein! De eerste was te snel op, de tweede is gesmolten, dus we gaan voor nummer 3.

Een nieuwe Hybrid en een Karma Komba. Ik ben erg benieuwd wat ik er van ga vinden. Naar wat ik zo lees krijgt Karma namelijk best wisselende reacties. Uiteraard met nog een blikje erbij.

Een amazonian. Ik was op zoek naar een grotere massagebar en kwam dus al vrij snel bij deze uit.

Een klein flesje Skin Sin. Vooral dat er Cherry op staat trekt me erg aan. Maar goed, toch de kleine versie gehaald, mocht het niet bevallen, dan kan dat niet zoveel kwaad.

Een Honey Trap. Ik vond het nog wel moeilijk om te kiezen met al die smaakjes, dus maar gekozen voor weer een Honey. Tot nu toe bevalt me dat namelijk telkens goed, dus vandaar die maar gekozen. toen ik hem in de trein deed voelde ik het een beetje tintelen en dat was best lekker.

Voor een ander vriendinnetje heb ik nog een stuk Oh lala gehaald. Ze had al eens een stuk It was the night before christmas van me gehad en die was bijna op. Ik had het idee dat deze er wel wat van weghad, dus heb die voor haar gehaald.

Bij de kassa heb ik nog gevraagd om monstertjes omdat ik moeilijk vanwege de afstand van alles kan uitproberen. Het meisje dat me bij binnenkomst ook had geholpen vroeg nog of ik een bad had, helaas niet, dus kreeg ik een stuk Fuel en een stuk Aromarant. Kwam mooi uit want dat waren weer twee producten (van de hele lijst) waar ik wel benieuwd naar was.

Kortom: ik ben weer zeer tevreden en happy met mijn lushbezoek en aankopen!
  maandag 28 augustus 2006 @ 21:39:16 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41271055
Leuke ervaring Sade

Veel plezier met je nieuwe spulletjes .
pi_41271497
Ik vind Fuel stinken maar het is verder wel een fijne conditioner, werkt bij mij heel goed. Normaal, als ik conditioner uit een flesje heb moet ik er vrij veel van gebruiken, Fuel hoef ik maar even over mijn hoofd te halen en het is genoeg
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_41273216
Welk filiaal was je , Sade?

Haha zullen we voortaan even praten over de Leidse of de Kalver, anders lijk ik te nieuwsgierig
Billie Holiday is Lady Day!
pi_41273283
Hehe, ik was in de Kalverstraat!
pi_41278265
Klinkt goed Sade!

Wil ik graag in bad, heb ik een boel badspullen liggen, mag ik niet meer voorlopig Mijn litteken van nov. is nog steeds een stukje open

En ik hoop dat de bodylotions er snel aan komen
pi_41300327
Heb net een mail van Lush.
Bij bestelling van 100 euro mag je gratis 1 van de nieuwe produkten erbij bestellen.
Jemig zeg hoe rijk denken ze dat ik ben!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:20:24 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41300439
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 19:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb net een mail van Lush.
Bij bestelling van 100 euro mag je gratis 1 van de nieuwe produkten erbij bestellen.
Jemig zeg hoe rijk denken ze dat ik ben!
Ja die heb ik ook gehad ja, en direct gewist.

Malloten .
pi_41301659
De marketingmensen van Lush zijn niet zo tactisch

Het lijken wel zuunige Zeeuwen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 19:53:53 #249
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_41301746
Ik las het ook al. Ongelofelijk zeg...Dat is toch zeker geen aanbieding meer te noemen.
pi_41301866
Haha ik kreeg hem ook! Ik dacht eerst nog "goh, leuk, mail van Lush!". Maar toen ik de aanbieding zag heb ik 'm heeeel rap verwijderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')