Danny Way is ook eigenlijk cooler, dat's waar.quote:
Skaters.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:17 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Danny Way is ook eigenlijk cooler, dat's waar.
Seksueel gefrusteerd mannetje?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:37 schreef Niwa het volgende:
Wil je me nu pijpen?
Onmisbaar in elk FOK! topic.quote:
Tja, maar toch is 't een leuk spel.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef grindtegel het volgende:
moet je maar geen ports kopen
alle ports zijn per defenitie al verkloot, omdat ze voor console kneusjes gemaakt zijn.
THUG 1 t/m 4quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
Alleen THUG1 was leuk, de rest is bagger.
Intro nummer van THAMquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:05 schreef OFfSprngr het volgende:
Besturing blijft hangen, de knoppen zijn onduidelijk en ik heb er inmiddels maar een gamepad voor gekocht in de hoop dat de ik een pivot kan doen bij een nose manual (op je voorste wiel rijden en dan draaien op een BMX) maar nu hebben de leuke mensen van Aspyr de aanduiden en instellingen van dit spel zwaar verneukt, zo kan ik dus geen special-knop instellen en ook niet de "N" (van de x360 versie).
Dus goed, iemand die weet welke knop het dan wel is in de standaard keyboard instelling? (de "N"-knop dus), verder ook de special en de focus knop.
Trouwens weet ik nou niet of dit nou naar KLB of DIG moet, zie maar modjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |