quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:50 schreef Borkydude het volgende:
Bel er naartoe, gaat ie af.
Rot op....quote:
Zonder negerts dan graag.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Open er een topic over, dat helpt.
Noordvleugel, Zuidvleugel, het vierde dakterras, het helikopterplatform, de badkamer, de toiletten, de sm-kelder en het buitenzwembad ook al gecontroleerd?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik ben nu inmiddels overal geweest.
De oostvleugel:
De westvleugel:
Het promenadedeck:
Ik geef het op.
Alles!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:59 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Noordvleugel, Zuidvleugel, het vierde dakterras, het helikopterplatform, de badkamer, de toiletten, de sm-kelder en het buitenzwembad ook al gecontroleerd?
in de koelkast zeg ik je tochquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Alles!![]()
Het is een fuckin' drama.
men, overal waar het nodig is, een gps tracker op zetten!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Alles!![]()
Shit man! Dan nog het holo-deck, de douche, de bijkeuken, de barbecue, het terra-cotta-plein en het tuinhuisje waar de schoonmaakster woont. Wacht... de schoonmaakster!!! Die heeft 'm !quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Alles!![]()
Mjah, dat wordt lastig omdat ze net het platform aan het servicen zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:05 schreef Mr_Belvedere het volgende:
het holo-deck
Ander ga je effe naar bed.quote:
haal hem is uit je reetquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:21 schreef yvonne het volgende:
Alweer?!
Hij is terug.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:21 schreef yvonne het volgende:
Alweer?!
Op de strijkplank? Daar komt een normaal mens nooooooooooooiiiitttttt..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:21 schreef Xenomaniac het volgende:
HEBBES!!!!![]()
(op de stijkplank! )
(Wtf???)
zoiets wilde ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:14 schreef Thrilled het volgende:
ik wilde vroeger later een kastje met scherm maken, op elk voorwerp wat je vaak kwijt raakt een zender zetten, en op dat kastje kon ik dan een lampje zien knipperen waar het lag, kon ik het makkelijk terug vinden als ik het kwijt was..
goud geld zeg ik je, daar zit toekomst in!
had zen vriendin hem tochquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
haal hem is uit je reet![]()
whehehe, gevonden op de STRIJKplank
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |