quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:50 schreef Borkydude het volgende:
Bel er naartoe, gaat ie af.
Rot op....quote:
Zonder negerts dan graag.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Open er een topic over, dat helpt.
Noordvleugel, Zuidvleugel, het vierde dakterras, het helikopterplatform, de badkamer, de toiletten, de sm-kelder en het buitenzwembad ook al gecontroleerd?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik ben nu inmiddels overal geweest.
De oostvleugel:
De westvleugel:
Het promenadedeck:
Ik geef het op.
Alles!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:59 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Noordvleugel, Zuidvleugel, het vierde dakterras, het helikopterplatform, de badkamer, de toiletten, de sm-kelder en het buitenzwembad ook al gecontroleerd?
in de koelkast zeg ik je tochquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Alles!![]()
Het is een fuckin' drama.
men, overal waar het nodig is, een gps tracker op zetten!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Alles!![]()
Shit man! Dan nog het holo-deck, de douche, de bijkeuken, de barbecue, het terra-cotta-plein en het tuinhuisje waar de schoonmaakster woont. Wacht... de schoonmaakster!!! Die heeft 'm !quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:03 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Alles!![]()
Mjah, dat wordt lastig omdat ze net het platform aan het servicen zijn.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:05 schreef Mr_Belvedere het volgende:
het holo-deck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |