Duiven zijn vliegende ratten.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef brood_korst het volgende:
Ik zag vanochtend een duif aangereden wordenHij lag op ze rug te spartelen, ik denk dat hij veel pijn had
![]()
Nou na dit spectaculaire begin van mijn dag went ik mijn hoofd richting het vervolg van de weg om verder te fietsen, hoor ik achter mij :
Zou je dat arme beestje niet eens ff helpen !!!
Dus ik kijk om staat er zoeen idiioot met die duif in ze kladden![]()
Dus mijn klacht is :
Als je die kut duif wilt redden moet je dat zelf weten maar betrek mij daar niet bij JA !!!
![]()
Je strakke nichtjes dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:58 schreef brood_korst het volgende:
Ik heb geen zusje van 9En als ze het was, intreseerd het me geen reet laat haar ook maar lekker dood gaan.
Die duif lag er op de terug weg niet meer, anders was ik er nog ff hendig over heen geslipt![]()
Jasses wat ben jij een eng manneke zeg....quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:58 schreef brood_korst het volgende:
Ik heb geen zusje van 9En als ze het was, intreseerd het me geen reet laat haar ook maar lekker dood gaan.
Die duif lag er op de terug weg niet meer, anders was ik er nog ff hendig over heen geslipt![]()
Gelukkig maar he.Stel je voor zeg, 't kind zou met jou als broer opgescheept zitten.quote:
Ik moest ook nog lachen!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:38 schreef Powderfinger het volgende:
was het een fuifduif? (laat ik er maar een matige grap van maken)
Dat zou ik idd ook gedaan hebben. Of hard op zijn kop stampen. In elk geval een eind eraan maken.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
ff het kopje vast pakken en een keer rukken, zodat hij of zij een pijnloze dood heeft.
Bij brood_korst ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou ik idd ook gedaan hebben. Of hard op zijn kop stampen. In elk geval een eind eraan maken.
Je had em ook tussen 2 boterhammen kunnen parkeren.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef brood_korst het volgende:
Ik zag vanochtend een duif aangereden wordenHij lag op ze rug te spartelen, ik denk dat hij veel pijn had
![]()
Nou na dit spectaculaire begin van mijn dag went ik mijn hoofd richting het vervolg van de weg om verder te fietsen, hoor ik achter mij :
Zou je dat arme beestje niet eens ff helpen !!!
Dus ik kijk om staat er zoeen idiioot met die duif in ze kladden![]()
Dus mijn klacht is :
Als je die kut duif wilt redden moet je dat zelf weten maar betrek mij daar niet bij JA !!!
![]()
iddquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:09 schreef zoalshetis het volgende:
ff het kopje vast pakken en een keer rukken, zodat hij of zij een pijnloze dood heeft.
Volgende keer doe ik een leuk strikje om ze nek ( al zit die der nog op ) en dan kan je hem aan jenifuur gevenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:25 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zou het best erg vinden als ik zoeen duifje zou zien liggen
Ik weet niet wat ik zou doen
[stoer-modus]Ik zou trover heen slippen[/stoer-modus]
Nah :/ ik weet niet wat ik zou doen
Ja of bij jouquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:18 schreef SpaceCan het volgende:
Strakke actie van TS. Alhoewel, ik had die duif nog een rotschot gegeven, zodat ie de struikjes invliegt en aan een eenzame dood kan sterven....
Nee jij voegt iets toequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 04:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kutbeestenze schijten op de auto.
Rond dit tijdstip open je toch meestal nieuwe bagger?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:47 schreef brood_korst het volgende:
Ik voel me echt schape trots dat ik die duif heb laten creperen
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:24 schreef Rio het volgende:
Duiven zijn de uitzondering op de regel die mijn liefde voor dieren bevestigd.
absoluut, maar laten lijden is het andere uiterste. ik zou ff snel korte metten maken met een haast dode vogel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:24 schreef Rio het volgende:
Duiven zijn de uitzondering op de regel die mijn liefde voor dieren bevestigd.
als het soms kan vliegen en veren heeft is het voor mij een vogel. ik hou niet van dieren laten lijden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:45 schreef Dr.Death het volgende:
ja, een vogel ja.
Maar je hebt vogels en je hebt duiven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |