Je betaald helemaal niets, met je hypotheekquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:39 schreef Neuralnet het volgende:
Ik betaal tonnen aan dat kuthuisje en ik verwacht ook weer tonnen te krijgen als ik hem tenminste goed onderhoud.
Yep, daar stoor ik me gigantisch aan. Vind jij het leuk om wakker te worden door een overoverbuurman die zijn gras moet maaien met een handmaaier, en dat bijna elke dag? 'Ggrrrrrtt'.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:40 schreef type_29 het volgende:
dat je je daaraan stoort zeg
ga ff langs de psychiator ofzo
Jah, klopt, en ik woon in een pauperstraat, en in een pauperstad. Ik moet hier zo snel mogelijk weggaan!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:04 schreef type_29 het volgende:
dan woon je zelf dus ook in een 'stom huurhuisje'
volgende keer misschien handig dat je er wat uitleg bijgeeft waarom
Psychiator.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:04 schreef type_29 het volgende:
dan woon je zelf dus ook in een 'stom huurhuisje'
volgende keer misschien handig dat je er wat uitleg bijgeeft waarom
Ja, aangezien je je buurman niet eens durft aan te spreken over wat ie allemaal met zijn huisje doet.quote:
Of niet?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:10 schreef Ricky_ het volgende:
Inderdaad, zo ergerlijk. Mensen met een huis.
Ik heb een dagje vrij, en die dag loopt die knakker te verneuken. En ga jij nu even uitzoeken hoe je 'psychiator' moet spellen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:14 schreef type_29 het volgende:
Kan jij ook.
Jij zit hier maar een beetje nutteloze topics te openen, hij doet tenminste nog wat nuttigs.
Jah, je gaat er wat van zeggen dat ik wakker word van zijn grasmaaier.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:22 schreef type_29 het volgende:
ipv van een o een e
lekker belangrijk zeg
wat ben jij trouwens een enorm zeikerig persoon, volgens mij doet het expres om jou te pesten
aangezien je toch te laf bent om er wat van te zeggen haha
Ben jij achterlijk ofzo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, je gaat er wat van zeggen dat ik wakker word van zijn grasmaaier.En toch erger ik me dood aan werkloze gasten die hun hele dag opvullen met doelloze klusjes aan hun huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |