quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef thomzor het volgende:
edit: ok serieus ideetje - je kan een spandoek maken (met fok! erop of w/e) en dat vanaf de brug hangen (brug is vrij groot, kan makkelijk) en dan met ze allen beneden gaan staan op het stationnetje en een foto van jullie maken + het spandoek op de achtergrond; om maar iets te noemen
wat nou als nét dat trammetje er rijdt op het moment dat jullie een foto willen maken?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Punt is dus, dat we het niet eens konden worden over de vraag "Moet het lijntje Houten - Houten Castellum ook bereden worden?" We zoeken dus een manier om er niet heen te hoeven, maar om er toch *iets* mee te doen. Bijvoorbeeld een zooi Fok!kers die onder het bordje gfaan staan met een fok!vlag, waar wij dan in het voorbij rijden een foto van maken
Ik denk niet dat er eigenlijk echte FOK!vlaggen bestaan, sorry.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
dude, ik weet hoe dat tremmeke dr uit zieten dat station. We zijn gewoon op zoek naar mensen die daar ff willen gaan staan, en naar Dagonet die een FOKvlag kan regelen
Gaat dat lukken? Of zeg je "barst maar met je stomme plan"?
niet. om de andere teams niet te helpen met een ideale treinschemaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er eigenlijk echte FOK!vlaggen bestaan, sorry.
Dat zal dus zelfknutselwerk moeten zijn.
ps, waar staat jullie rijschema?
ik woon in houten, maar wat is nu precies de bedoeling?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 13:48 schreef the_disheaver het volgende:
de vragen dus (?)
Wie woont er in/dichtbij houten en heeft zin om iets te gaan doen (dag + dagdeel is erg handig om te weten).
Wie heeft een leuk idee.
om zelf ook antwoord te geven a) ik niet.
b) ik ken houten niet.... dus weinig inspiratie voor iets...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |