Zo ontzettend waar... Lieve Phulph en Jeroen, heel veel sterkte morgenquote:van Kbot2000:
Danyel, je hebt een steen verlegd in een rivier op aarde, de stroom zal nooit meer hetzelfde zijn.
Ik vind anders de site die jullie in elkaar hebben gezet voor Mink erg mooi, er spreekt een helehoop liefde en samenhorigheid uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:11 schreef moussy het volgende:
Lekker dat het goed voelde
Wij doen nooit wat speciaals op zo'n dag, zelf heb ik altijd het gevoel dat ik een toneelstukje aan het doen ben voor anderen. Maar dat had ik ook bij de uitvaart, misschien kan ik gewoon geen dingen doen volgens 'een draaiboek'. Net zoals dat ik nog steeds niet naar de foto's of de film van Mink's leven kan kijken.
en toch, ik wil al 2 jaar de foto's opnieuw inscannen en veranderen (we hebben een betere scanner nu) maar ik kan het gewoon niet meer opbrengen, toen wel... Ik wil denk ik gewoon nog het ik stond er bij en keek er naar gevoel houden.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik vind anders de site die jullie in elkaar hebben gezet voor Mink erg mooi, er spreekt een helehoop liefde en samenhorigheid uit.
Iedereen gaat er toch op zijn eigen manier mee om.
Lieve Phluphy en Jeroen,quote:Op woensdag 13 september 2006 09:06 schreef Phluphy. het volgende:
Bedankt allemaal.![]()
De dag was inderdaad zoals ik gehoopt had. Eigenlijk nog wel fijner. Het meeste verdriet had ik eigenlijk al de dagen ervóór gehad, omdat ik er zo tegenaan "hikte".
Jeroen en ik zijn eerst een grote vlaai gaan brengen op Danyel's afdeling. Als je jarig bent, trakteer je, toch?! Het werd gelukkig gewaardeerd (vrouwen en gebak, tja).
Daarna zijn we naar Danyel's grafje gegaan. We hadden weer verse bloemen en een mooie bolchrysant, voor extra kleur dit seizoen. Een uurtje later kwam de familie, we waren in totaal met zijn 8'en. Na nog een tijdje bij het grafje gezeten te hebben zijn we naar de kerk gegaan waar de begrafenismis was. Achterin de kerk is een gedenkhoekje, en ook daar hebben we bloemen gebracht.
Daarna zijn we op het terras gaan zitten, met koffie en gebak.
Het was gezellig, maar niet te uitbundig. Precies goed eigenlijk.
Jeroen en ik zijn daarna nog een flesje wijn gaan brengen aan de menner van de huifkar die destijds Danyel's laatste ritje heeft verzorgd. Natuurlijk hadden we ook een grote bos wortelen voor de paarden meegenomen. Het paard waar Danyel meestal op reed kreeg het meeste, vanzelfsprekend.
Tot slot zijn we 's avonds met zijn 2'en lekker gaan uit eten.
Een emotioneel intense dag met dubbele gevoelens. Maar met veel dankbaarheid, om het op deze manier toch te kunnen "vieren" samen met anderen voor wie Danyel ook zoveel betekend heeft.
Het geeft nog steeds veel troost dat Danyel bij zovelen nog lang niet vergeten is!
Het gaat momenteel eigenlijk helemaal niet zo lekker met me, ben er totaal niet bij met gedachten,mis *Thijs meer en meer soms vraag ik me echt af, hoe ik het toch doe de dagen doorkomen zonder al te veel kleerscheuren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:10 schreef livelink het volgende:
Bar, wat moet het toch pijn doen om deze foto's te moeten plaatsen. Zo'n heerlijk jochie en hij heeft zo'n karakteristiek gezicht. Je herkent hem meteen uit alle foto's.
Hoe gaat het met je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |