Ah, dan ga ik zo maar eens kijken dan. Bedankt voor de tipquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:58 schreef JimmyJames het volgende:
RE4 is 15 bucks bij intertoys, voor die prijs mag die niet ontbreken aan je gamescollectie.
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2501&cat=catps2quote:Gitaar spelen in November
Voor diegene die de PlayStation 3 niet bij de launch gaan halen, kunnen er nog vandoor gaan met Guitar Hero II in November.
Guitar Hero was het afgelopen jaar een gigantisch succes. Men vond het verassend leuk om als een echte rockster met je gitaar te staan zwaaien voor de tv. Zo kon dus een 2e deel niet lang uitblijven.
Activision heeft bekend gemaakt dat deze game in November onze lage landen zal bereiken. Tevens is bekend dat je dit spel ook met gitaar-controller zal kunnen kopen. Net zoals bij Guitar Hero I dus..
Hier ook, maar ik ben nog met teveel games bezig ... ik moet eens leren iets uit te spelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:53 schreef Diablos79 het volgende:
Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII is binnen.. Eens kijken of het wat is.
nog meer goed nieuws:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:36 schreef SToRM81 het volgende:
Goed nieuws voor de Guitar Hero fans:
[..]
Bron: http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2501&cat=catps2
OMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMGquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nog meer goed nieuws:
KILLING IN THE NAME OF zit er in
Rage Against The Machine FTW
Is er al een release date voor europa?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:53 schreef Diablos79 het volgende:
Best wel een cool spel dat Dirge of Cerberus. Misschien niet helemaal wat je verwacht van een FF game maar toch wel vermakelijk.
Het is dat ik moet sparen voor een ps3 anders had ik allang een ntsc ps2 gekochtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:59 schreef Diablos79 het volgende:
Zover ik weet niet, staat nog altijd alleen 4e kwartaal 2006. Ik heb hem gewoon op import genomen
Je hoeft toch geen NTSC PS2 te hebben, NTSC spellen booten is niet zo moeilijk en kan op meerdere manierenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:03 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Het is dat ik moet sparen voor een ps3 anders had ik allang een ntsc ps2 gekocht![]()
Vertelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:05 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen NTSC PS2 te hebben, NTSC spellen booten is niet zo moeilijk en kan op meerdere manieren
Ah ok ik zal er eens verder naar informeren, van welke website importeer jij dan normaal?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:22 schreef Diablos79 het volgende:
Nou je hebt verschillende bootdiscs waarmee het kan. Het gaat geloof ik ook met de action replay van DATEL(met de cd die erbij zit). En je hebt natuurlijk velen verschillende modchips waarmee het kan
Ok bedanktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:24 schreef Diablos79 het volgende:
Dimension Plus heeft ook altijd veel games op import. Verder heb je ook wel gewone winkels waar je de games op import kunt krijgen. Of ik laat ze opsturen door mijn vriendin
Reviews zijn niet echt denderend echter.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:53 schreef Diablos79 het volgende:
Best wel een cool spel dat Dirge of Cerberus. Misschien niet helemaal wat je verwacht van een FF game maar toch wel vermakelijk.
Gewoon swap magic halen (moet iets van 3 stukjes plastiek in je playstaion proppen (is 5 minuten werk ofzo)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:31 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ah ok ik zal er eens verder naar informeren, van welke website importeer jij dan normaal?
Schijnen beide nogal matige games te zijn...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:40 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft iemand hier Reservoir Dogs al gespeeld?
Yakuza ziet er trouwens wel vet uit
klinkt goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Schijnen beide nogal matige games te zijn...
Grandia III,........ briljante graphs en een fantastische battle engine.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Grandia III 3 - PS2 $39.99CDN![]()
Must resist...
ps Mezzin, ik heb een boel PS2 titels die ik in de gate wil houden voor budget releases (zoals Grandia III bijv). Zouden deze (voornamelijk RPGs) in jouw pricecompare kunnen?
Lijstje omvat:
Grandia III
Tales of the Abyss
SMT: Digital Devil Saga 2
Valkyrie Profile 2: Silmeria
Yakuza
(weet niet precies hoeveel werk het is?)
Bron: klikquote:Voor de Leipzig heeft Sony zich iets speciaals bedacht. Voor de nieuwe Socom game hadden ze een twee etages hoge booth ontwikkeld. In de onderste lig je op je rug en zit de monitor in het plafond en op de bovenste etage lig je op je buik en leg je je hoofd in een opening waaronder de monitor gevestigd is. Orgineel is het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |