Valt bij mij in het rijtje van hersenloze button mash games.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:34 schreef peristilius het volgende:
God of War 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is wel leuk hersenloos button mashen.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Valt bij mij in het rijtje van hersenloze button mash games.
Deel 1 vond ik echt niet zo hip
Soms twijfel ik echt aan je credit hierquote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee,... geen ideequote:Op woensdag 6 september 2006 18:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
dat is die gast uit het filmpje van deel 1. Je weet wel.
Hoe wil je het vechtsysteem in GOW noemen? En niet net doen alsof de game zoveel meer is dan een beat 'em upquote:Op woensdag 6 september 2006 19:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soms twijfel ik echt aan je credit hier![]()
Herzenloze button smash gamesWaar heb je het over?? N3?
![]()
Wacht dan even op deel 2quote:Op woensdag 6 september 2006 19:50 schreef BMH het volgende:
[..]
En geef mij aub credit dat ik een van de weinige personen ben die haast alle games ook daadwerkelijk speelt voor hij een mening geeft
Kom op, het is gewoon button bashen, maar wel met een goed sfeertje en tof verhaal.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Soms twijfel ik echt aan je credit hier![]()
Herzenloze button smash gamesWaar heb je het over?? N3?
![]()
Jij bent dan ook Nintendo games gewend.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is heulemaal niet buttonbashen, er zit zeker een diep systeem in vond ik.
Nee het is die dude die die stad aan het slopen was, je kon er niet heen maar je kon em zien lopen toen je naar de woestijn moest...quote:Op woensdag 6 september 2006 18:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War 2
Ik denk trouwens dat ik weet wie die grote dude is, dat is die gast uit het filmpje van deel 1. Je weet wel.
Wie Ares? Volgens mij is het een andere dude.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:55 schreef Even het volgende:
[..]
Nee het is die dude die die stad aan het slopen was, je kon er niet heen maar je kon em zien lopen toen je naar de woestijn moest...
Nee, dat was de God of War, de eindbaasquote:Op woensdag 6 september 2006 21:55 schreef Even het volgende:
[..]
Nee het is die dude die die stad aan het slopen was, je kon er niet heen maar je kon em zien lopen toen je naar de woestijn moest...
Nee,...... N3 is button bashen..... vond ik van GoW echt nietquote:Op woensdag 6 september 2006 21:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Kom op, het is gewoon button bashen, maar wel met een goed sfeertje en tof verhaal.
Okee, je bashte nog wel op 2 verschillende knopjes, maar je had gewoon 1 of 2 handige combo's die je achter elkaar uitvoerde, dat valt bij mij wel onder button bashen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,...... N3 is button bashen..... vond ik van GoW echt niet
Als je hem op Hard speelt wordt het wat meer dan een hersenloze button mash. Dan moet je echt goed blocken en op het juiste moment de juiste aanval gebruiken, net als bij Ninja Gaiden.quote:Op woensdag 6 september 2006 17:37 schreef BMH het volgende:
Ja, Ninja Gaiden is inderdaad stukken beter. Ook qua balans en opbouw. Want op het moment dat je naar de hel gaat wordt GoW echt een shitgame!quote:Op donderdag 7 september 2006 10:09 schreef Gamedemon het volgende:
het principe is mischien hetzelfde, maar ninja gaiden is zooooooveel uitgebreider, meer combo's meer wapens, minder vergevend als je een fout maakt, en meer taktiek toepassen
Gijs, je hebt per ongeluk de namen van de twee games door elkaar gehaald.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War poept van grote hoogte op Ninja Gaiden
Jij ookquote:Op donderdag 7 september 2006 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, je hebt per ongeluk de namen van de twee games door elkaar gehaald.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is Zelda Gijs...Zelda in een prachtig Japans schilderij.
dat zeg je ook alleen maar omdat GoW super simpel is vergeleken ninja gaiden en dat jij te hard sucked om NG uit te spelenquote:Op donderdag 7 september 2006 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
God of War poept van grote hoogte op Ninja Gaiden
Als ze even moeilijk zouden zijn is GoW nog beter in mijn ogen omdat de Griekse mythologie beter is dan een of andere knurft in een burkaquote:Op donderdag 7 september 2006 11:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat zeg je ook alleen maar omdat GoW super simpel is vergeleken ninja gaiden en dat jij te hard sucked om NG uit te spelen
Gameplay======================================================> Verhaalquote:Op donderdag 7 september 2006 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ze even moeilijk zouden zijn is GoW nog beter in mijn ogen omdat de Griekse mythologie beter is dan een of andere knurft in een burka
Dat was mijn punt in eerste instantie al.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gameplay======================================================> Verhaal
quote:Op donderdag 7 september 2006 11:29 schreef Gamedemon het volgende:
dat zeg je ook alleen maar omdat GoW super simpel is vergeleken ninja gaiden en dat jij te hard sucked om NG uit te spelen
Duh.quote:Op donderdag 7 september 2006 11:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind Devil may cry makkelijker, MAAR!! het save systeem zuigt hardquote:Op donderdag 7 september 2006 13:28 schreef NutKees het volgende:
Weet iemand hoe moeilijk Ninja Gaiden is ten opzichte van Devil May Cry 3?
(Dmc3 heb ik al vrij snel in de kast getieft omdat ik suck, is NG verspilde moeite?)
en nog haalt noot het nietquote:Op donderdag 7 september 2006 13:53 schreef peristilius het volgende:
Ninja Gaiden Black heeft ook nog een easy mode.
Ha, mooi! Dan gaat deze ouwe opa het lekker rustig aan doen, want ik ben niet meer zo'n snelle jongen als vroegah!quote:Op donderdag 7 september 2006 13:53 schreef peristilius het volgende:
Ninja Gaiden Black heeft ook nog een easy mode.
Roy = Teh suckagequote:
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die easy mode in NG is gebakken lucht, je kan m niet kiezen en alleen unlocken in lvl 1 en die is te makkelijk![]()
Nu alleen nog MGS1 & natuurlijk Twin Snakes.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:16 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Metal Gear Solid 2 uitgespeeld![]()
Nu alleen nog MGS 1,maar die neem ik als download voor mijn psp
![]()
Helemaal niet, het is die barbarian die Kratos (toen die nog een spartanleger had) in het verleden wilde afmaken. Maar Kratos bidde naar Ares en die kwam hem helpen in ruil ervoor dat Kratos van Ares werd en alles zou doen voor hem.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:55 schreef Even het volgende:
[..]
like.. DUHHquote:Op zondag 10 september 2006 01:22 schreef mini-lellan het volgende:
Resident Evil 4 (normaal hoesje dus geen platinum) voor 15¤ een goeie deal?![]()
bij de Intertoys
quote:Op zondag 10 september 2006 01:22 schreef mini-lellan het volgende:
Resident Evil 4 (normaal hoesje dus geen platinum) voor 15¤ een goeie deal?![]()
bij de Intertoys
Spel heeft me meer als 100 euro gekost, elke cent waard geweest!quote:Op zondag 10 september 2006 10:23 schreef Chocobo het volgende:15 euro ook.......... dat spel is dat zooooo waard !
Huh? Hoe dat zo? Ik heb zelf de Cube versie gegamed........... maar de PS2 versie biedt iets meer naar mijn mening. Doch,...... spel kan je voor eigenlijk geen ene prijs laten liggen.... moet gegamed worden.... sterker nog. Verlang ernaar deze nog eens te gamen.... maar ja.quote:Op zondag 10 september 2006 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spel heeft me meer als 100 euro gekost, elke cent waard geweest!
Cube versie bij Link-Sang, Freeloader en DHL verzending per express.quote:Op zondag 10 september 2006 10:45 schreef Chocobo het volgende:
Huh? Hoe dat zo? Ik heb zelf de Cube versie gegamed........... maar de PS2 versie biedt iets meer naar mijn mening. Doch,...... spel kan je voor eigenlijk geen ene prijs laten liggen.... moet gegamed worden.... sterker nog. Verlang ernaar deze nog eens te gamen.... maar ja.
Ga je schamenquote:Op zondag 10 september 2006 11:31 schreef SToRM81 het volgende:
Heb m ook voor ¤15 gekocht en even gespeeld.
Ik vind m niet echt zo goed eigenlijk, de kleuren zijn zo saai (alles bruin)...![]()
Maar misschien moet ik m maar eens verder spelen om te kijken of ie nog leuk wordt.
Intertoys heeft de laatste tijd veel prijverlagingen zoals XBOX spellen vanaf 4,99 en PS2 9,99quote:Op zondag 10 september 2006 14:38 schreef ethiraseth het volgende:
Wow, ook maar eens bij de intertoys kijken. Voor 15 euro kan ik hem niet laten liggen.
En dan heb je nog steeds mensen die klagen dat de games te duur zijnquote:Op zondag 10 september 2006 16:37 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Intertoys heeft de laatste tijd veel prijverlagingen zoals XBOX spellen vanaf 4,99 en PS2 9,99![]()
ach vaak lopen mensen inderdaad te zeiken maar 45¤ voor een GBA game?quote:Op zondag 10 september 2006 16:42 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
En dan heb je nog steeds mensen die klagen dat de games te duur zijn
Duurste game ooit voor mij was 275 gulden voor Zelda OoT US import.quote:Op zondag 10 september 2006 16:56 schreef Diablos79 het volgende:
Tja goedkoop zijn de meeste nieuwe spellen niet, maar ze zijn ook niet duurder dan bijv 15 jaar geleden. Het is altijd een prijzige hobby geweest en dat zal het altijd wel blijven(wanneer je altijd alles het eerste wilt hebben)
Goede tip!quote:Op zondag 10 september 2006 01:22 schreef mini-lellan het volgende:
bij de Intertoys
2e hands is je beste gok denk ik. Rpg's zijn altijd lastig te vinden in budgetbakken. Hooguit Final Fantasy X en X-2, die zie ik echt overal liggen.quote:Op maandag 11 september 2006 07:55 schreef MeZZiN het volgende:
Het is nu gewoon tijd om dat het einde van deze generatie is om de budget bakken na te lopen
Alle games halen die je nog wilde halen. (heb zelf nu een probleem omdat ik opeens alle RPG's die op PS2 uitgekomen zijn kan gaan spelen .... (ben nog maar net een RPG fan (2 jaar nu)) Keuzes....
Lang leve importeren die internet shop hebben nog genoeg voorradenquote:Op maandag 11 september 2006 10:33 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
2e hands is je beste gok denk ik. Rpg's zijn altijd lastig te vinden in budgetbakken. Hooguit Final Fantasy X en X-2, die zie ik echt overal liggen.
Welkom in februari 2005quote:Op maandag 11 september 2006 18:01 schreef mini-lellan het volgende:
Net ff Re 4 gespeeld en wat een game!![]()
goeie sfeer, ziet er goed uit, ziekelijk zombies, goed geluid, lache verhaal en het speelt af in Europa![]()
![]()
echt een aanrader![]()
dat zeker ik speel nu op normal en je word af en toe best zenuwachtig als ie die gasten op je af ziet lopenquote:Op maandag 11 september 2006 18:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Welkom in februari 2005![]()
RE4 is prachtig, moeilijk, leuk, maar vooral ook zenuwslopend
nâh, ben in staat vanavond m'n Cube weer eens uit de kast te trekken.quote:
Hij zit nog in het plastic. Te druk bezig met zombies slachten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Chocobo het volgende:
En Gijs?
Winkels geven je veel minder omdat ze ook zitten met 19% btw... Gewoon online verkopen..quote:Op woensdag 13 september 2006 13:14 schreef ethiraseth het volgende:
Ico.Dat meisje wekt meer gevoel op dan enig personage in welke rpg dan ook kan doen.
![]()
Btw, ik wil van lading ps2 spellen af, weet iemand een winkel die een beetje redelijke prijzen ervoor geeft (merendeel is nog bijna ongespeelt en in bijna perfecte staat) of kan ik maar beter pogen het te verkopen via marktplaats of V&A oid?
Dat dacht ik ook al, maarja, t gaat om 35 games waar ik vanaf wil, dan blijf ik pakketjes versturen straks.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:20 schreef BMH het volgende:
[..]
Winkels geven je veel minder omdat ze ook zitten met 19% btw... Gewoon online verkopen..
SotC moet ik ook nog verder spelen, net zoals MGS3 en nu ook nogeens RE4quote:Op woensdag 13 september 2006 00:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben het met je eens BMHEn die zwarte gedrochten zijn ook kut. Zo.
SotC is daarentegen wel cool, alleen moet ik er nog even mee verder. Ooit.
Dan ben je nog even bezigquote:Op woensdag 13 september 2006 13:41 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
SotC moet ik ook nog verder spelen, net zoals MGS3 en nu ook nogeens RE4![]()
Ik laat de psx 2 over mijn surround spelen dan is deze overbodig of niet ?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:59 schreef Slappy het volgende:
[afbeelding]
Vandaag bij Mediamarkt Leeuwarden gehaald.
Vette bas(naar mijn meining iets veel).
Vooral Black die exposies maken en tering kabaal en dikke bass erbij
Heb een surround systeem van Sonyquote:Op woensdag 13 september 2006 20:35 schreef Slappy het volgende:
Dit is Surround.
Maar als je al een goede hebt is het overbodig neem ik aan.
Nee gewoon mijn surround die ik voor de tv en dvd gebruik.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:44 schreef Slappy het volgende:
Ohh zo ding die special gemaakt is voor de Ps2 ???
Dan ben ik wel zoet tot maart volgend jaarquote:Op woensdag 13 september 2006 13:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan ben je nog even bezig
Zijn alle drie erg gaaf![]()
Zit de versterker in de woofer gebouwd ?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:59 schreef Slappy het volgende:
[afbeelding]
Vandaag bij Mediamarkt Leeuwarden gehaald.
Vette bas(naar mijn meining iets veel).
Vooral Black die exposies maken en tering kabaal en dikke bass erbij
MGS3 heb ik al gespeeld, SotC ben ik bij de 4de Colossus ofzo, RE4 wil ik ook nog hebben, en dan hebben we het nog niet over Star Ocean 3, Primal, The Mark of Kri en PoP: The Two Thrones die nog niet in mijn PS2 terecht zijn gekomen. Oh ja, en Shadow of Rome, die heeft er wel een half uurtje in gezeten.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:41 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
SotC moet ik ook nog verder spelen, net zoals MGS3 en nu ook nogeens RE4![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |