Met het openen van dit topic schat ik jouw IQ op ± 60.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:48 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
TT zegt genoeg, deze josti's zijn om te kotsen.![]()
een IQ onder de 102![]()
Hopen dat je zelf nooit een josti wordt.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:48 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
een IQ onder de 102![]()
Boos dat zelfs zij je niet wouden aannemen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:48 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
een IQ onder de 102![]()
Neenee nee. Je bent een josti als je niet wat extra gevoel kun topbrengen en neem maar van mij ana dat een aso met een IQ von 101 niets begrijpt van horoscopen, terwijl bijv. Mitterand een astrologisch adviseur had.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:53 schreef whosvegas het volgende:
Doe ff normaal
Je bent zelf een josti met al je horoscoop voorspellingen. In Truth heb ik een paar posts van je gelezen en ik dacht eigenlijk dat je zelf zo'n 'sociale werkvoorzieningen josti' was
sukkel...
Nee: neerkijken op iemand met een hoger IQ dat is intelligent.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:56 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Met het openen van dit topic schat ik jouw IQ op ± 60.
En neerkijken op mensen die iets minder slim zijn is sowiso
wat kraam jij een hoop onzin uitquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Neenee nee. Je bent een josti als je niet wat extra gevoel kun topbrengen en neem maar van mij ana dat een aso met een IQ von 101 niets begrijpt van horoscopen, terwijl bijv. Mitterand een astrologisch adviseur had.
Dat mag gewoon helemaal in caps: POEP.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
TS je lult echt Poep met de hoofdletter P
gelukkig is je spelling okquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Neenee nee. Je bent een josti als je niet wat extra gevoel kun topbrengen en neem maar van mij ana dat een aso met een IQ von 101 niets begrijpt van horoscopen, terwijl bijv. Mitterand een astrologisch adviseur had.
Schrijf ik datquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:04 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Nee: neerkijken op iemand met een hoger IQ dat is intelligent.
Dus een IQ van 101 maakt je ook meteen aso ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Je bent een josti als je niet wat extra gevoel kun topbrengen en neem maar van mij ana dat een aso met een IQ von 101
Dus jij vindt het geloven in atrologie een teken van intelligentiequote:terwijl bijv. Mitterand een astrologisch adviseur had.
Mitterand... die gast van Frankrijk... die mag nog niet eens een josti genoemd worden, want daarmee beledig je deze bevolkingsgroep!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
[..]
Op jou of met jou?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Braken jullie even mee?
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:56 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Voorlopig alleen op jouwquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:32 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Braken jullie even mee?
Wil je mij niet zo beledigen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:48 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
een IQ onder de 102![]()
Doing a good job!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:39 schreef gwreijman het volgende:
Ik werk toevallig bij een sociale werkplaats...
Ts, je zit wel op ze af te geven, he?quote:Josti-lijders zijn het die sociale werkplaats loosers. De ene is nog dommer als de andere maar wat wil je als je een IQ van 102 heb.
Goed dat je er voor uit durft te komen op Fokquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:39 schreef gwreijman het volgende:
[..]
Wil je mij niet zo beledigen?
Ik werk toevallig bij een sociale werkplaats...
Dank jequote:
Sta dan ff op met je luie reet en pak zelf het blikjequote:(effe tussendoor, er ligt al een paar weken een blikje in het perkje voor mijn huis. Kan je daar effe wat aan doen? Spank you.)
ja dat zullen wij wel even van JOU ananananananemenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Neenee nee. Je bent een josti als je niet wat extra gevoel kun topbrengen en neem maar van mij ana
Je moet toch wel heel dom zijn om in horoscopen te gelovenquote:dat een aso met een IQ von 101 niets begrijpt van horoscopen, terwijl bijv. Mitterand een astrologisch adviseur had.
Waarom ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:01 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Goed dat je er voor uit durft te komen op Fok
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:56 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Mwah, hangt er vanaf wat zij allemaal uitkramen! Al vind ik het neerkijken op mensen met een geestelijk afwijking dan wel weer lullig.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:56 schreef lurf_doctor het volgende:
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:19 schreef gwreijman het volgende:
[..]
Waarom ook niet eigenlijk![]()
Ik ga me er niet voor schamen dat ik een bepaalde handicap/beperking heb en daardoor niet kan functioneren in het vrije bedrijf. En ik kan tenminste aan het eind van de maand zeggen dat ik op een eerlijke manier mijn salaris heb verdiend.
Doe ik ook.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef gwreijman het volgende:
Sta dan ff op met je luie reet en pak zelf het blikje![]()
![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef type_29 het volgende:
ik vind dat soort mensen altijd wel grappig
het zijn over het algemeen leukere mensen als zogenaamde mensen met een hoog IQ
whatever they may be
Welnee, laat die huillie maar terug komenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
ow en een heerlijk slotje zou ook op zijn plaats zijn![]()
Nounou je bent wel een echte reljostiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:29 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Het einde der tijden is aangebroken.
De grote josti-race
Ze rennen als gekken door elkaar met een IQ van 102 en de stacaravan staat op instorten.
Thnx mén. ik zit dan ook liever op de Antillen dan dat ik straks op straat kom.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:31 schreef osmo het volgende:
[..]
Nounou je bent wel een echte reljosti![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |