Bart Goor, ondertussen al aan z'n 6e jeugd bezigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Goor langer bij Anderlecht
Bart Goor zal ook nog volgend seizoen in een paars shirt spelen. De speler zette zijn handtekening onder een contract van één seizoen.
![]()
![]()
Terwijl zowat alle supporters het bestuur verwensen na deze beslissing, bouwt jorien een feestje.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
provincale club zonder uistraling ook goed ?
Goor langer bij Anderlecht
Bart Goor zal ook nog volgend seizoen in een paars shirt spelen. De speler zette zijn handtekening onder een contract van één seizoen.
![]()
![]()
Maar ook helden hebben een vervaldatum. En zeker die van zijn categorie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef jorienvdherik het volgende:
bart goor is een held, was de beste speler bij feyenoord toen die er speelde
quote:Twente neemt Tioté over van Anderlecht
De komst van Cheik Tioté naar FC Twente staat zo goed als vast, zo meldt TC Tubantia zondag. De club uit Enschede is er volgens het regionale dagblad al uit met de 21-jarige verdedigende middenvelder uit Ivoorkust.
Twente-voorzitter Joop Munsterman verwacht op korte termijn een akkoord te bereiken met zijn club Anderlecht. De Afrikaan staat nog tot de zomer van 2010 onder contract in Brussel, maar lijkt ook volgend seizoen op niet al teveel speeltijd te hoeven rekenen.
Tioté speelde vorig seizoen op huurbasis voor Roda JC en deed dat niet onverdienstelijk. De Ivoriaan kwam in 26 competitieduels binnen de lijnen en scoorde twee keer. De Limburgers deden een vergeefse poging om hem definitief over te nemen.
Dat zegt meer over de rest. Bovendien was K2 beter.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:54 schreef jorienvdherik het volgende:
bart goor is een held, was de beste speler bij feyenoord toen die er speelde
Ondertussen weten we dat Pareja opgeroepen is en dat Anderlecht een 1-2 achterstand moet goedmaken in de return van de CL voorrondequote:Op donderdag 3 juli 2008 23:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede speler die Suarez, is te hopen voor hem dat Frutos fit is dit seizoen. Wordt een leuk duo
Pareja en Biglia op de reservelijst voor de OS overigens
Je lacht ermee?quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Borislov uit, zal niet makkelijk worden
quote:"Ons vertrouwen is nog niet geschonden"
di 05/08/08 - Anderlecht moet morgen in Wit-Rusland tegen BATE een achterstand ophalen. Ariël Jacobs kent zijn taak en houdt geen rekening met een slechte afloop. "We willen er het maximum uithalen."
"We zijn hier met geloof in eigen kunnen. Na vorige week is ons vertrouwen niet geschonden", zegt Ariël Jacobs.
"In de heenmatch hadden we een vijftal doelkansen, terwijl BATE vooral vanaf afstand probeerde."
"Daar klamp ik me als trainer aan vast", zegt Jacobs.
Trekt Anderlecht vanaf de eerste minuut in de aanval? "Ik denk dat je hen daarmee in de kaart speelt", zegt de trainer van Anderlecht.
"Ik houd geen rekening met de uitschakeling. We staan dan wel met de rug tegen de muur, we willen er nog altijd het maximum uithalen."
"En als het toch verkeerd zou aflopen, dan zullen we dat achteraf wel evalueren", besluit de coach van Anderlecht.
Ik vrees ervoor, maar ik ben een pessimist op dat vlakquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:30 schreef TLC het volgende:
Nou ben benieuwd of Anderlecht volgens afspraak met 0-2 gaat winnen
Het is niet meer zoals vroeger toen Oost Europese landen bij niks voorstelde op voetbalgebied en Nederlandse en Belgische ploegen nog echt voor de prijzen meededen.quote:
quote:"We zullen zien hoe we het gemis aan inkomsten opvangen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |