Ik heb helaas alleen de 2e helft kunnen zien, zag er goed uit. Jammer dat Frutos niet de kans kreeg om echt wat te laten zien, maar ik heb er vertrouwen in dat Anderlecht dit weekend van Club Brugge kan winnenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:53 schreef mesecina het volgende:
Real Madrid - Anderlecht 2-1
In de eerste helft een sterker Madrid gezien, in de tweede helft een sterker Anderlecht! Het was dan ook een betere ploeg die op het veld stond in de tweede helft. ( Vercauteren heeft in de rust de hele ploeg gewisseld behalve Deschacht )
Alleszins Biglia ... sterke wedstrijd!![]()
Boussoufa ... wat een bewegingen en balbeheersing!![]()
Ze lijken bij Anderlecht wel versterkt (hoewel de verdediging geen al te stabiele indruk gaf)
Maar wil wel genaturaliseerd worden als Belg, toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Congolees
Ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:30 schreef Grimm het volgende:
Loopt d'r nog wel een belg in dat elftal rond?
en davy schollen is dat ex NAC?
Ook wel jammer dat het zon vreemdelingenlegioen is, maarja, dat is belgie...quote:Op donderdag 14 september 2006 00:30 schreef Grimm het volgende:
Loopt d'r nog wel een belg in dat elftal rond?
en davy schollen is dat ex NAC?
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:28 schreef Tvduijn het volgende:
Tja als je naar achteren gaat lopen bij een 1-0 voorsprong, dan vraag je erom.
Tsja, waarom gaat Standard met Den Bosch mee, Brugge met Den Haag, en Antwerpen met Feyenoord ? Waarom zijn trouwens de bananen krom ?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom zijn er zoveel joden "fan" van anderlecht?
Daar schijnt een goede verklaring voor te zijn...quote:Op donderdag 14 september 2006 00:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom zijn trouwens de bananen krom ?![]()
Ik bedoel de gasten die hier op het forum zitten. Dat zjin nou niet echt de die hards ofzo. Die ook maar iets van vriendschap als die er al is??? Weten.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, waarom gaat Standard met Den Bosch mee, Brugge met Den Haag, en Antwerpen met Feyenoord ? Waarom zijn trouwens de bananen krom ?![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 01:01 schreef Tvduijn het volgende:
Tja, voor mezelf sprekend. Ik ben niet echt "fan" van anderlecht ofzo, ik vind het gewoon de leukste club van belgie. Denk het meeste met ajax gemeen, maar echt nooit naar een wedstrijd geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |