quote:Hoi Krea,
Wil je misschien admin worden? We denken dat jij als guru en forumgod de ultieme toevoeging aan fok zou zijn. Please??? Ik weet dat we het al 20x gevraagd hebben, maar ik wil je er gewoon echt graag bij hebben. Misschien kan ik je overhalen door NJ vast te bannen?
Groetjes,
Yvonne.![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:00 schreef Kreator het volgende:
Voor wie het niet gelooft trouwens:
[..]
dit is te grappigquote:
quote:
Noem je Iteejer nou een homo?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:04 schreef _The_General_ het volgende:
Yvonne is ook maar een Kl00n van Danny!
quote:
quote:Krea?.
quote:Haha, je bent echt de beste en de slimste, Krea.![]()
Groetjes,
Yvon.
Niet liegen, meid.quote:Yvonne|Zwollywood says: Ik ben net zo blij als jij dat die kutmods opgestapt zijn hoor.
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen zullen het vast wel snappen.
Hallo?quote:
Ik had je toch in september 2000 op pagina 188 in deel 17 van 'waarom is een moderator blauw' al es gezegd dat Jarno en ik geen klonen van elkaar zijn?quote:
En snykky dan?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:19 schreef Kreator het volgende:
Maar ff serieus. Ik heb gehoord van zo'n dirklikker dat Jarno een autoongeluk heeft gehad, dus daar moeten we geen grapjes over maken.
Wat is dat?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:23 schreef Nolius het volgende:
Neem je een kotsdoek mee?
Die is bezwangerd en wel en vol van de toekomst.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:23 schreef yvonne het volgende:
En snykky dan?
Corsa. Duh.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:23 schreef Xenomaniac het volgende:
Een crash in een Astra
Okay, er is dus niks meer van over.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:27 schreef Kreator het volgende:
Corsa. Duh.
Ja, die moet getroost worden.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:23 schreef yvonne het volgende:
En snykky dan?
Gellar-SOA-Boy was toch bi?quote:
Een soort Gordon zeg maar.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:45 schreef yvonne het volgende:
Gellar-SOA-Boy was toch bi?
Het wordt in ieder geval een kind met een ome Dirk.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:48 schreef yvonne het volgende:
En het kind wordt een Bippy?
Hoe kom je er soa op?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:02 schreef yvonne het volgende:
Dan gaat het kind Dryppy heten
O.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:08 schreef Nolius het volgende:
Een doek om kots mee op te ruimen
Hmmz, Vlaardingen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:12 schreef oor het volgende:
Hoe word ik vandaag nog mod?
Als je een rellerige janknicht met een bruine piemel bi noemt óf NJ een meisje is, ja dan wel.quote:
is die vlek er nou al es af? zo nee? nee!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je een rellerige janknicht met een bruine piemel bi noemt óf NJ een meisje is, ja dan wel.
Is de MED al af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |