Ik snap het bij sommige mensen echt niet, zouden die mensen geen spiegel in huis hebben of zo?
Wat ik gisteren zag: Zo'n mens van tegen de 100 kilo. Ze was gekleedt in een veels te strakke, markt-achtige broek van dunne, zwarte stretch-stof die alles afknelde en ook nog eens veels te laag hing, een superstrak en eveneens afknellend spijkerjasje dat bóven de navel eindigde, en daartussen enkel een enorme rol die werkelijk centimeters over de broekband heen kwam (ik had niet de indruk dat ze zwanger was). Het hing er gewoon echt overheen, dat was geen uitpuilen meer.
Het stomme was dat ik er mijn ogen niet vanaf kon houden, hoe afzichtelijk het er ook uit zag. Gewoon, totale verbazing.
(Overdreven politiek correcte mensen zeggen dan 'dat ze het zelf moeten weten' en dat 'zo'n meisje zich vast lekker in haar vel voelt', alleen ben ik zelf niet zo.)
Met deze startpost kan je op het eerste gezicht niet veel, maar wel als je er een centraal 'lelijke kleding gesignaleerd'-topic van maakt. Dus volgt de vraag: Wat heb jíj recentelijk voor mislukte kleding-combinaties e.d. langs zien hobbelen?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2006 13:36:06 ]