Doe jij je avatar eens eer aanquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:36 schreef Teije het volgende:
fipo
Liegbeest.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:41 schreef Teije het volgende:
lapo
ja dat is idd welquote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:07 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Liegbeest.
On topic:
Eens met TS. Shit man, van die dikke vette ranzige mensen die korte truitjes aandoen zodat alles eronderdoor bulkt. En dan zo zeggen van "ik sta me lelijk op die foto! Je kunt mijn buik helemaal zien!"
Leuk spektakel daar in de collegezaalquote:Of als je in een hoorcollegezaal zit, en er zit iemand voor je waarvan de broek is afgezakt tot op de helft van de kont. Dat voel je toch?!
Ik ben er toen maar met 3 andere lui op gaan blazen, zodat ze het misschien voelde tochten.![]()
Nee, dit is lekker...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:12 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die belachelijke kleding dragenzo gaar he
ballenpitsers int zwembad
Naaktworm...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:15 schreef SuperwormJim het volgende:
ik draag bijna nooit kleding
Dat noemen ze carnaval.quote:
quote:
Mijn eetlust; wat doe je,,quote:
Leeft nog in 2004 zekerquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:22 schreef dialMforMonkey het volgende:
Ik zag gisteren iemand in een G-star broek en Bikkembergs shirtje.
Ja, maar daar noem je ook wel een opleidingquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:33 schreef daaaaan het volgende:
Maar inderdaad, hoe in NL ook vrijwel alle mannen van 30 + erbij lopen, te erg
Heb ICT gedaan en je kan soms niet geloven hoe mensen van die opleiding erbij liepen.
Als je op cracksnuivende blonde stoephoeren valt!quote:
zozo, wat zijn we complimenteus voor dat meisjequote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je op cracksnuivende blonde stoephoeren valt!
Landbouw is ook erg modieus altijdquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, maar daar noem je ook wel een opleiding.
Ze is helemaal niet blondquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je op cracksnuivende blonde stoephoeren valt!
Bij ICT is het niet gebonden aan leeftijd hoorquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:33 schreef daaaaan het volgende:
Maar inderdaad, hoe in NL ook vrijwel alle mannen van 30 + erbij lopen, te erg
Heb ICT gedaan en je kan soms niet geloven hoe mensen van die opleiding erbij liepen.
Je zou het niet denken anders!quote:
Kloptquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Bij ICT is het niet gebonden aan leeftijd hoor.
Wat trekken dat soort lui aan dan? Hoe kan ik ze herkennen?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:46 schreef daaaaan het volgende:
[..]
KloptMaar 30-plussers in het algemeen én ICT-ers lopen er rampzalig bij over het algemeen.
Dat is wel héél erg begin jaren 90.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:04 schreef Yozzz het volgende:
Ik zag laatst in de trein van Borlange naar Mora (Zweden) een Duitse vrouw zitten, met een gele legging met ananassen en rozen erop
In welk jaar leef jij? 1991?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 19:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Oh ja... Het petje. Als het al niet opzijgedraaid zit, zit het wel achterstevoren. Meestal op zo'n ontzettend dom hoofd.
Vandaar dat jij op die opleiding zat?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 17:46 schreef daaaaan het volgende:
[..]
KloptMaar 30-plussers in het algemeen én ICT-ers lopen er rampzalig bij over het algemeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |