Jansen, Jansen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:21 schreef EricusMaximus het volgende:
Jansen en jansen?
het is niet verplicht om een vraag te stellen na een goed antwoord!quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:20 schreef dndiek het volgende:
Ja, maar ik ga net eten dus ik zeg het niet
Knap hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:31 schreef Walvisje het volgende:
Toots Tielemans volgens mij.
Quote van wikipedia:quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:50 schreef Allantois het volgende:
Wat is Cyberpunk?
quote:Cyberpunk (een samenstelling van cybernetica en punk) is een sciencefictiongenre dat zich richt op computers en informatietechnologie, vaak in combinatie met een afbreuk van de sociale orde.
De man die de term cyberspace al in 1982 introduceerde.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:54 schreef NoSigar het volgende:
William Gibson
Ik sta ergens in dit topic als Atlantois +1 ipv allantoisquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik weet het niet. Ik plant me liever voort op de menselijke manier, eerlijk gezegd
Een nieuw topic staat klaar en ik zal twee topics tellen.
Stuiver dan.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:07 schreef NoSigar het volgende:
Mmm, stuivertje heb ik nog nooit van gehoord (en na het even opgezocht te hebben: datligt niet aan mij).
En met dat meel bestuiven ze het vrouwtje.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:08 schreef Allantois het volgende:
Meeldraden was het, niet steeldraden!
Maar da's toch mannelijk. Mijn ezelsbruggetje was dat mannetjes meel maken, maar toen had ik nog geen sexuele voorlichting gehad![]()
ja zoiets jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En met dat meel bestuiven ze het vrouwtje.![]()
koffie drinkenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Over jubilea gesproken: gaan we nog iets doen bij de 200?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |